|

کشف ۳۶ تن رُب گوجه فاسد در یک انبار تولیدی خمین

کشف ۳۶ تن رُب گوجه فاسد در یک انبار تولیدی خمین

فرمانده انتظامی شهرستان خمین از کشف بیش از ۳۶ تن رُب گوجه فرنگی فاسد از یک انبار تولیدی در شهرک صنعتی این شهرستان خبر داد.

به گزارش مملکت ما از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ«هادی افراسیابی» با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی دریافت اخباری مبنی بر تولید و بسته بندی رب گوجه فاسد در یک انبار تولیدی در شهرک صنعتی خمین، موضوع در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

این مقام انتظامی ادامه داد: پس از هماهنگی به عمل آمده با نمایندگان سازمان غذا و دارو و اداره تعزیرات و طی یک رصد اطلاعاتی و کارشناسی، سرانجام این انبار در شهرک صنعتی خمین شناسایی شد.

وی خاطرنشان کرد: مأموران انتظامی شهرستان خمین، با هماهنگی مقام قضائی، در قالب یک تیم عملیاتی و با همراهی کارشناسان سازمان غذا و دارو به این انبار اعزام شدند و در بازرسی از آن ۳۶ تن و۴۰۰ کیلو رب گوجه فاسد در قالب ۵۷ گالن ۲۰۰ کیلویی و ۲۵ تن رب در قوطی و شیشه یک کیلویی آماده توزیع کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خمین با اشاره به تعیین ارزش ۹ میلیارد ریالی رب گوجه‌های فاسد کشف شده در این انبار افزود: شهروندان در صورت اطلاع از هرگونه اخبار و اطلاعات در رابطه با احتکار اقلام خوراکی و بهداشتی، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/

نظرات

پربازدید ترین اخبار