|

پژو ۲۰۰۸ فیس لیفت رونمایی شد

پژو ۲۰۰۸ فیس لیفت رونمایی شد

نسخه فیس لیفت پژو ۲۰۰۸ رونمایی شد.

به گزارش مملکت ما ، کراس اوور ۲۰۰۸، در چهار سال گذشته، به یکی از مهم ترین محصولات پژو، بخصوص در بازار اروپا تبدیل شده است. چرا که این مدل همواره در میان سه شاسی بلند ساب کامپکت پرفروش کلاس«B» در بازار اروپا بوده و در سال ۲۰۲۱ نیز با قرار گرفتن در صدر این سگمنت، به پنجمین خودروی پرطرفدار قاره سبز نیز تبدیل شده است.

با این حال در سال گذشته میلادی، پژو ۲۰۰۸ همانند قبل در امر فروش پرفروغ نبود و از لیست ۱۰ خودروی پرفروش بازار نیز خارج شد که نشان از قدیمی تر شدن این مدل، بخصوص از نظر استایل می داد.

حال پژو برای باقی ماندن ۲۰۰۸ در کورس داغ رقابت کراس اوورهای ساب کامپکت، از نسخه فیس لیفت این مدل به همراه ارتقاء فنی رونمایی کرده است.

۲۰۰۸ جدید از ظاهری هماهنگ با هویت بصری این برند که در ابتدای سال جاری میلادی با مدل ۵۰۸ معرفی شد برخوردار است.

عمده تغییرات ایجاد شده را می توان در نمای جلو و در طراحی مجموعه جلو پنجره و سپر جستجو کرد. جایی که چراغ های عمودی سه گانه پنجه مانند در ورودی های هوا جانبی سپر قرار گرفته و چهره ای تهاجمی تر را به ۲۰۰۸ داده است.

همچنین گرافیک و فرم پردازی جلو پنجره و ورودی هوای مرکزی نیز تغییراتی را تجربه کرده است که با سایر تغییرات این بخش هماهنگ تر شده.

در نمای عقب اما تغییرات نامحسوسی صورت گرفته که از جمله آن می توان به تغییر گرافیک چراغ ها و تبدیل سه نوار عمودی به سه نوار افقی، حذف لوگو پژو و ورودی های اگزوز تزئینی اشاره کرد.

از دیگر بروزرسانی های ظاهری می توان از رینگ های جدید ۱۶ تا ۱۸ اینچی و رنگ جدید خاکستری سلنیوم نام برد.

در داخل کابین نیز تغییرات جزئی صورت گرفته است. تریم پارچه ای و رابط کاربری جدید نمایشگر اطلاعات و سرگرمی ۱۰ اینچی مرکزی تنها بروزرسانی های انجام شده در داخل کابین است.

ضمن اینکه برخلاف مدل قبلی، تمامی تیپ ها به نمایشگر با سایز ۱۰ اینچ مجهز شده و دیگر خبری از نمایشگر کوچک ۷ اینچی در نسخه های پایه نیست.

پژو ۲۰۰۸ در بحث پیشرانه نیز بروزرسانی های را تجربه کرده است که در نسخه الکتریکی به دلیل استفاده از باتری بزرگ تر، توان ۱۵۶ اسب بخاری تولید می کند و برد آن نیز از ۳۴۵ کیلومتر به ۴۰۵ کیلومتر افزایش یافته که نشان از بهبود ۱۵ درصدی عملکرد موتور می دهد.

همچنین یک پیشرانه ۱/۲ لیتری سه سیلندر بنزینی توربوشارژ هم وجود دارد که قدرت ۱۰۰ اسب بخار از طریق گیربکس ۶سرعته دستی و ۱۳۰ اسب بخار را از طریق گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک به چرخ ها منتقل می کند.

به علاوه اینکه مشتریان می توانند موتور ۱/۵ لیتر ی ۴ سیلندر دیزلی را نیز سفارش دهند که قدرت ۱۳۰ اسب بخار را تولید می کند و تنها با گیربکس خودکار عرضه می شود.

نسخه جدید پژو ۲۰۰۸ در تابستان سال جاری و به عنوان مدل ۲۰۲۴ به بازار عرضه خواهد شد.

انتهای پیام/

نظرات

پربازدید ترین اخبار