|

رونمایی نسل جدید رنجروور ایووک

رونمایی نسل جدید رنجروور ایووک

رنجروور ایووک ۲۰۲۴ با تغییراتی جزئی در ظاهر و کابین معرفی شد.

به گزارش مملکت ما ، رنجروور ایووک برای سال ۲۰۲۴ یک بروزرسانی جزئی را تجربه کرده است.

در نگاه اول تشخیص نسخه ۲۰۲۴ با مدل پیش از فیس لیفت بسیار سخت است، اما ایووک جدید در نمای ظاهری از جلوپنجره و چراغ های جلوی پیکسل LED جدید بهره مند شده است که در تیپ های «Dynamic HSE» و «Autobiography» عرضه خواهد شد.

هرچند بروزرسانی های انجام شده در نمای بیرونی محدود به همین دو مورد می شود، اما رنجروور ایووک ۲۰۲۴ همچنان شخصیت کاریزماتیک و پیچیده خود را به عنوان یک SUV کامپکت حفظ کرده است.

در داخل کابین نیز تغییرات نامحسوس اما مهمی صورت گرفته است که از جمله آن می توان به غربالک فرمان جدید و صفحه نمایش لمسی ۱۱/۴ اینچی مرکزی اشاره کرد. این صفحه نمایش منحنی سبب شده تا کنسول و نمای کلی داشبورد ایووک ۲۰۲۴ از طرحی مینیمال، مدرن و شیک برخوردار شود که سبب حذف بسیاری از کنترل های فیزیکی نیز شده است.

از دیگر فناوری های داخل کابین نیز می توان به جدیدترین نسل سیستم عامل «Pivi Pro۲» که از اندروید اتو و اپل کارپلی نیز پشتیبانی می کند اشاره کرد.

همچنین ایووک جدید به سیستم بروز شده «JLR» که شامل سه دوربین ۳۶۰ درجه سه بعدی، دوربین دید زمینی ClearSight و دوربین دید عقب داخلی می باشد مجهز شده است.

در بازار اروپا ایووک جدید در تریم های«Dynamic HSE»، «Daynamic SE» و «Autobiography» عرضه می شود که گزینه پیشرانه های آنها نیز شامل یک موتور ۱/۵ لیتری سه سیلندر هیبرید ملایم به همراه یک باتری ۱۴/۹ کیلووات ساعتی، با قدرت های ۱۶۰ و ۳۰۵ اسب بخار می باشند.

پیشرانه بعدی که در سبد محصولات ایووک در بازار اروپا قرار می گیرد نیز یک موتور ۲ لیتری با قدرت ۲۵۰ اسب بخار است. ضمن اینکه یک پیشرانه دیزلی با قدرت ۲۰۴ اسب بخار نیز وجود خواهد داشت.

رنجروور هنوز مشخصات نهایی نسخه ۲۰۲۴ ایووک در بازار آمریکا را منتشر نکرده است، اما قیمت پایه این مدل در بازار اروپا ۴۹۸۰۰ یورو خواهد بود.

انتهای پیام/

نظرات

پربازدید ترین اخبار