|

معرفی وانت ساویریو محصولی از فولکس واگن

معرفی وانت ساویریو محصولی از فولکس واگن

ساویریو نام یکی از محبوبترین پیکاپ های کامپکت شهری فولکس واگن در بازار امریکای جنوبی است که از سال ۱۹۸۲ تا به امروز همواره طرفداران خاص خود را داشته است.

به گزارش مملکت ما ، در سالجاری میلادی نیز فولکس از نسخه بروز شده این پیکاپ کوچک رونمایی کرده که در نمای بیرونی با یک فیس لیفت کامل شامل بازطراحی مجموعه سپر، جلوپنجره و چراغها در کنار گارنیش های دورگلگیرها، زه محافظ بدنه و طرح جدید رینگهای ۱۵ اینچی ربرو هستیم.

همچنین فینیشر مشکلی رنگ نصب شده بر روی درب بار در کنار لوگو تایپ جدید SAVERIO بر روی این مدل جلب نظر میکند.

نسخه ۲۰۲۴ این مدل در پنج رنگ عرضه میشود همچنین چهار سطح آپشن برای این خودرو قابل سفارش است که بصورت استاندارد سنسورهای پارک عقب، سامانه کنترل پایداری و سامانه کمکی حرکت در سربالایی بهمراه ترمزهای دیسکی در کنار یک پیشرانه ۱.۶ لیتری تنفس طبیعی با توانی معادل ۱۱۶ اسب بخار + گیربکس ۵ دنده دستی بر روی این مدل ارائه میشود.

امکانات داخل کابین درنسخه پایه، حداقل ممکن بوده چرا که خریداران اصلی این خودرو بدنبال کاربری هستند تا لوکس سواری و آپشن های رفاهی غیر لازم.

اما برای نسخه های آپشنال و کاملتر میتوانید از استیکرهای تزیینی بدنه تا صندلی تمام چرم و المانهای دکوراتیو تزیینی را سفارش داد.

لازم به یاداوری است که استفاده از سیستم اطلاعات سرگرمی لمسی با امکان پشتیبانی از اندروید آتو و اپل کارپِلِی بهمراه سیستم صوتی ارتقاء یافته،‌ مه شکن های جلو، سپرهای هم رنگ بدنه و کنترل سرعت در سرپایینی در نسخه Extreme فراهم است.

ساویریو در حدود ۴۱ سال است که در برزیل و برخی بازارهای دیگر منطقه به فروش میرسد و تا به امروز ۱.۶ میلیون دستگاه از این پیکاپ کوچک به فروش رسیده است.

انتهای پیام/

نظرات

پربازدید ترین اخبار