|

ماکت این خودرو، از اتومبیل‌های واقعی گرانتر است

ماکت این خودرو، از اتومبیل‌های واقعی گرانتر است

قیمت این ماکت لامبورگینی کانتاچ در مقیاس ۱:۸ بیشتر از یک نیسان ورسا واقعی است!!!

به گزارش مملکت ما ، اگر بتوانید ابعاد بدن خود را به اندازه ۱:۸ کوچک کنید، قطعا می‌توانید این ماکت لامبورگینی کانتاچ با جزئیات دیوانه‌وار را برانید. این جدیدترین ماکت فوق حرفه ای ساخته شده شرکا آمالگام است که LP۴۰۰ اصلی ۱۹۷۴ را با جزئیات بسیار زیاد به تصویر می کشد.

اما بد نیست بدانید که قیمت این ماکتهای زیبا از ۱۹۹۹۵ دلار شروع می شود یعنی تقریباً ۲۵۰۰ دلار بیشتر از یک نیسان ورسا واقعی ۲۰۲۴.

اما آیا نیسان ورسا واقعی دربهای این چنینی دارد؟ قطعا خیر ولی این LP۴۰۰ کوچک چرا و به صورت عمودی باز می شود تا جزئیاتی مانند میل لنگ، جزییات پنجره ها و جیب های درب را که به طور دقیق در مقیاس ۱:۸ بازسازی شده اند نشان دهد.

با بررسی بیشتر فضای داخلی، شاهد فرمان، دسته دنده، شیفتر دستی، استریو، تورفتگی بلندگوها و حتی یک زیرسیگاری در کنسول مرکزی با کیفیتی بینظیر هستیم.

جزئیات بیشتری از جمله اجزای ترمز و تایر زاپاس، از جمله موارد دیگر، در صندوق عقب وجود دارد. هنگامی که در مقابل این‌ ماکت هستید، می توانید انتخاب کنید که چراغ های جلو بالا یا پایین برود.

در زیر درب موتور نیز یک موتور ۴.۰ لیتری V۱۲ با دقتی عجیب ساخته شده که به صورت طولی بین قوس‌های چرخ‌ها قرار گرفته و ظاهری فوق‌العاده دارد.

کمپانی ماکت سازی آمالگام ۱۹۹ عدد از این ماکت‌های ۱:۸ را خواهد ساخت که در رنگ‌های Giallo Fly (زرد) یا Rosso (قرمز) عرضه میشود. ۴۰۰۰ ساعت برای ساخت مدلهای حرفه ای پروژه Countach صرف شده که برای یک تیم کوچک تقریباً ۴۰۰ ساعت طول می کشد تا آن را به طور کامل آماده کنند و از آنجایی که اینها ماکتهایی با تولید محدود هستند که عمدتاً به صورت سفارشی ساخته می‌شوند، خریداران می‌توانند در صورت تمایل رنگ‌ها یا جزئیات دیگر را در قالب ساخت‌های سفارشی انتخاب کنند.

اگر یک لامبورگینی کلاسیک مطابق نظر شما نیست، آمالگام یک مدل Revuelto در مقیاس ۱:۸ را به زودی عرضه میکند که در حال حاضر فقط رندرهایی از آن منتشر شده، اما قیمت نسخه استاندارد با مشخصات اولیه از حدود ۱۶۴۵۰ دلار شروع می شود.

انتهای پیام/

نظرات

پربازدید ترین اخبار