|

معرفی پورشه کاین ۲۰۲۴

معرفی پورشه کاین ۲۰۲۴

پورشه کاین ۲۰۲۴ با قیمت ۷۹۲ هزار دلاری معرفی شد.

به گزارش مملکت ما ، پس از برگزاری یک کمپین تبلیغاتی گسترده، سرانجام نسخه جدید پورشه کاین و کاین کوپه به همراه بروزرسانی های گسترده، بخصوص در فضای داخلی و ارتقاء پیشرانه ها معرفی شد.

طبق گفته مایکل شاتزل«Michael Shatzle» معاون خط تولید کاین؛« این یکی از گسترده ترین بروزرسانی های صورت گرفته بر روی یک مدل در تاریخ پورشه بوده است».

در نمای ظاهری، با وجود اینکه جزئیات تغییرات گسترده ای که تجربه کرده است، اما با یک نگاه کلی به پیکره کاین، این تغییرات بخصوص در نسخه کوپه بسیار نامحسوس به نظر می رسد.

در قسمت جلو، چراغ های با تکنولوژی LED ماتریکسی، طراحی تخت تر و فرمی تیزتر به خود گرفته اند و حالت قطره اشک مانند خود را از دست داده اند.

طراحی سپرها و ترکیب ورودی های هوا، چهره شاداب و پویا کاین را همچنان در خود حفظ کرده اند، اما گلگیرهای جلو و کاپوت برای ایجاد ظاهری اسپرت تر در کاین، بازطراحی شده اند.

با رسیدن به نمای جانبی، تغییرات به حداقل می رسد و حتی با نگاهی تیزبین و جزئی نگر نیز تفاوت آشکاری با نسخه قبلی کاین به چشم نمی آید.

در نمای عقب نیز چراغ های یک تکه عقب، از ارتفاعی یکنواخت برخوردار شده است و به سرعت زبان طراحی به کار رفته در مدل تایکان را به نمایش می گذارد.

همچنین تغییر محل پلاک از روی در صندوق و قرار گیری آن بر روی سپر، ظاهری مدرن تر را به این قسمت بخشیده است.

اما تغییر بزرگی که کاین تجربه کرده است، در فضای داخلی آن است، چرا که با داشبوردی دیجیتالی که از تایکان الهام گرفته شده است رو به رو می شویم که مهم ترین ویژگی آن اضافه شدن یک نمایشگر ۱۰/۹ اینچی مستقل، برای سرنشین جلو می باشد.

در کنار این نمایشگر نیز شاهد یک کلاستر منحنی ۱۲/۶ اینچی برای راننده و یک نمایشگر ۱۲/۳ اینچی اطلاعات و سرگرمی در مرکز داشبورد هستیم که داشبورد کاین را بیش از پیش مدرن کرده است.

همچنین کنسول مرکزی نیز از نو طراحی شده است که استفاده دوباره از دکمه های فیزیکی، بسیار جذاب به نظر می رسد.

در قسمت قوای محرکه کاین نیز در نسخه استاندارد، همچنان یک پیشرانه سه لیتری ۶ سیلندر وجود دارد که قدرتی معادل ۳۴۸ اسب بخار و گشتاور ۴۹۹ نیوتن متر را تولید می کند که ۱۳ اسب بخار از مدل قبلی قوی تر است.

کاین E-Hybrid نیز از یک موتور V۶ توربو شارژ به همراه یک موتور الکتریکی استفاده می کنند که در مجموع قدرتی نزدیک به ۴۷۰ اسب بخار را تولید می کند.

کاین S جدید نیز از یک پیشرانه بهینه شده بهره می برد و موتور V۶ قبلی جای خود را به یک موتور ۴ لیتری V۸ توئین توربو داده است که قدرتی معادل ۴۶۸ اسب بخار و گشتاوری ۶۰۰ نیوتن متری را تولید می کند.

نسخه GT کاین که قوی ترین مدل آن است، از یک ۴ لیتری V۸ biturbo استفاده می کند که قدرت ۶۵۹ اسب بخاری را تولید می کند و در زمان ۳/۳ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت دست میابد.

کاین جدید در تابستان سال جاری میلادی و با قیمت پایه ۷۹۲/۲۰۰ دلاری که افزایش هفت هزار دلاری را تجربه کرده است به بازار عرضه می شود.

انتهای پیام/

نظرات

پربازدید ترین اخبار