|

پرداخت ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی در استان لرستان

پرداخت ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی در استان لرستان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی پارسال به بیش از یکهزار و ۸۰۰ متقاضی در استان پرداخت شد.

به گزارش مملکت ما ، علی جهانی در جلسه هماهنگی جذب اعتبارات مشاغل خانگی افزود: پارسال ۲ هزار و ۲۱ نفر در این خصوص به بانک های عامل معرفی شدند که از این تعداد ۸۳۴ طرح بصورت پشتیبان و شرکت های تعاونی و یکهزار و ۱۸۷ طرح بصورت مستقل بوده است.

وی با بیان اینکه بیش از یکهزار و ۸۰۰ نفر موفق به دریافت این تسهیلات شدند اظهار داشت: بیش از ۹۰ درصد طرح ها و متقاضیان معرفی شده به بانک های عامل در حوزه مشاغل خانگی موفق به دریافت مجموعا ۱۰۰ میلیارد تومان شدند و مابقی با توجه به مشکلات ضمانتی و کمبود مدارک نیز در آستانه دریافت این وام هستند.

وی گفت: امسال با توجه به استقبال قابل توجه متقاضیان در حوزه مشاغل خانگی، سهم استان ۲۱ درصد افزایش یافت که تلاش می شود این تسهیلات با هدف ایجاد اشتغال پایدار بیشتر به سمت طرح های تعاونی و پشتیبان هدایت شود.

جهانی افزود: سال گذشته بیش از ۱۱ هزار و ۵۰۰ مجوز مشاغل خانگی در رشته‌ و حرفه‌های اشتغالزایی، تولیدی، خدماتی و سرمایه‌گذاری در لرستان صادر شد.

وی با اشاره به ابلاغ اعتبارات سال جاری حوزه مشاغل خانگی به استان ها اظهار داشت: متقاضیان استفاده از تسهیلات مشاغل خانگی می بایست در سامانه https://smkh.mcls.gov.ir/ نام نویسی کنند و بانک های توسعه تعاون، رفاه کارگران، پست بانک، ملی، صادرات، تجارت، ملت و مهر ایران در پرداخت این تسهیلات همکاری می کنند.

انتهای پیام/

نظرات

پربازدید ترین اخبار