|

جذب ۱۱۰ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام ورزشی استان اصفهان

جذب ۱۱۰ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام ورزشی استان اصفهان

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت:۱۱۰ میلیارد تومان برای تکمیل طرح های نیمه تمام ورزشی و اولویت دار استان جذب و هزینه شد.

به گزارش مملکت ما ، جواد محمدی شامگاه یکشنبه در نشست صمیمی با خبرنگاران ورزشی استان اصفهان اظهار داشت: ۲۶۰ پروژه نیمه تمام ورزشی را در این دوره تحویل گرفتیم و تلاش کردیم که پروژه جدیدی را تعریف نکنیم.

وی از افتتاح ۲۰ پروژه ورزشی در این استان طی هفته دولت سال جاری خبرداد و افزود: این پروژه‌ها شامل ۱۵ باب زمین چمن مصنوعی و ورزشگاه‌های بازسازی شده در شهرستان‌های مختلف از جمله شاهین‌شهر، اردستان و نطنز خواهد بود.
به گفته وی همزمان با هفته دولت سال گذشته نیز ۲۵ پروژه ورزشی در استان اصفهان به بهره برداری رسید و در دهه فجر سال جاری نیز پروژه های ورزشی دیگری در این استان افتتاح خواهد شد.
مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان با بیان اینکه در این دوره یک سانتی‌متر کاربری ورزشی در استان تغییر نکرد ادامه داد: امروز توان مالی ساخت پروژه جدید وجود ندارد اما احتمال رفع این مشکل در آینده وجود دارد.

محمدی گفت: خیران استان اصفهان در همه عرصه ها سرآمد هستند و خیران ورزشی استان هم پای کار توسعه ورزش این استان هستند و طرح های خوبی با حضور آنها رقم خورده است.

وی با اشاره به پیگیری های انجام شده برای حضور بانوان در ورزشگاه‌ها خاطرنشان کرد: تشریفات قانونی مربوطه در کشور و استان باید انجام شود تا این کار در بستر قانون رقم بخورد.

انتهای پیام/

نظرات

پربازدید ترین اخبار