|

اجرای ۱۳۴ پروژه جدید طرح هادی در روستاهای آذربایجان‌غربی

اجرای ۱۳۴ پروژه جدید طرح هادی در روستاهای آذربایجان‌غربی

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان‌غربی درخصوص اجرای طرح‌های هادی روستایی در استان گفت: در طرح‌های هادی روستایی ضمن ساماندهی و اصلاح بافت موجود، میزان و مكان گسترش آتی و نحوه استفاده از زمین برای عملكردهای مختلف از قبیل مسكونی و نیازمندی‌های عمومی روستایی تعیین می‌گردد.

به گزارش مملکت ما ، جعفر برزگر افزود: اجرای ۱۳۴ طرح هادی روستایی در مناطق مختلف استان آذربایجان‌غربی با اعتبار ۳ هزار میلیارد ریال آغاز شده است.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان‌غربی اظهارکرد: طرح‌های هادی روستایی با هدف ایجاد زمینه توسعه و عمران روستاها با توجه به شرایط فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی، تأمین عادلانه امكانات از طریق ایجاد تسهیلات اجتماعی، تولیدی و رفاهی و هدایت وضعیت فیزیكی روستا و ایجاد تسهیلات لازم جهت بهبود مسكن روستاییان و خدمات محیط زیستی و عمومی اجرا می‌گردد.

برزگر عنوان کرد: در دوسال گذشته ۷۷۸ پروژه عمرانی روستایی از قبیل اجرای طرح هادی و آسفالت معابر با اعتباری بالغ بر ۶ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال در روستاهای استان اجرا شده است

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: با اجرای این تعداد پروژه عمرانی شاخص اجرای طرح هادی در آذربایجان‌غربی ۱۲ درصد افزایش یافته است.

انتهای پیام/

نظرات

پربازدید ترین اخبار