|

دهه فجر، ۵۹ طرح در بجستان افتتاح خواهدشد

دهه فجر، ۵۹ طرح در بجستان افتتاح خواهدشد

فرماندار بجستان گفت: ۵۹ طرح با صرف اعتبار یک هزار و ۴۸۵ میلیارد و ۵۹۶ میلیون ریال در این شهرستان آماده بهره برداری در دهه فجر امسال است.

به گزارش مملکت ما ، حسن حیدری افزود: این طرحها در بخشهای آبرسانی و احیاء و مرمت قنوات بخش کشاورزی، ۹ طرح مخابراتی، تکمیل و تجهیز طرحهای برق رسانی به ۱۶ روستا، ایمن سازی جاده ها و تکمیل چمن روستایی پنج روستا و بهره برداری زیرساختهای نهضت ملی مسکن و غیره را شامل می شود.

وی ادامه داد: در دهه فجر سالجاری علاوه بر بهره برداری از ۵۹ طرح عمرانی در بخشهای مختلف، عملیات اجرایی طرحهای احداث دستگاه تصفیه خانه شهر بجستان، مخزن آب روستای مرندیز، آبرسانی نهضت ملی مسکن شهرهای بجستان و شهر یونسی از توابع این شهرستان آغاز می شود.

فرماندار بجستان اضافه کرد: ۸۲ طرح عمرانی در ۱۳ سرفصل با صرف اعتبار یک هزار میلیارد ریال از محل اعتبارات دور نخست سفر استانی رییس جمهور و اعضای هیات دولت در بخشهای گازرسانی، آب و فاضلاب، جهاد کشاورزی، فنی و حرفه ای، نوسازی مدارس، راهداری و حمل و نقل جاده ای، منابع طبیعی و آبخیزداری، گردشگری، ورزش و جوانان، بنیاد حفظ ارزشهای دفاع مقدس، بنیاد شهید، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و بهداشت و درمان در این شهرستان در حال اجرا است.

وی تصریح کرد: روند تخصیص اعتبارات و اجرای طرحهای فوق از سال گذشته آغاز شده و تا پایان سال ۱۴۰۳ ادامه می یابد.

حیدری مهمترین طرحهای در حال اجرا از محل اعتبارات سفر استانی هیات دولت به این شهرستان را گازرسانی به هفت روستا، ساخت بیمارستان ۶۴ تختخوابی و طرحهای فاضلاب و آب‌رسانی ذکر کرد.

انتهای پیام/

نظرات

پربازدید ترین اخبار