|

همزمان با دهه فجر، ۷۰ طرح در فهرج افتتاح و کلنگ زنی می‌شود

همزمان با دهه فجر، ۷۰ طرح در فهرج افتتاح و کلنگ زنی می‌شود

فرماندار فهرج از افتتاح و کلنگ زنی ۷۰ طرح با اعتبار ۴۶۶ میلیارد تومان در این شهرستان در ایام دهه فجر خبر داد.

به گزارش مملکت ما ، حسین سعیدی نیا در جمع خبرنگاران با گرامیداشت ایام دهه فجر اظهار کرد: ۲۴۰ برنامه در ایام الله دهه فجر در سطح شهرستان فهرج برگزار می‌شود و از جمله برنامه‌ها می‌توان به جشن‌های پیروزی انقلاب در مدارس، روستاها و شهرها اشاره کرد.

وی از افتتاح و کلنگ زنی ۷۰ طرح با اعتبار ۴۶۶ میلیارد تومان در شهرستان فهرج خبر داد و افزود: دهه‌ فجر فرصتی برای بازآفرینی انقلاب اسلامی به دست مردم است و در این ایام باید برنامه‌های وحدت آفرین و انسجام بخش به منظور تبیین و ترویج ارزش‌ها و هدف‌های انقلاب اسلامی برگزار شود.

سعیدنیا خواستار هماهنگی و همراهی تمامی نهادها و تشکل‌های مردمی با بکارگیری همه ظرفیت‌های موجود در برگزاری هرچه باشکوه‌تر چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان فهرج شد.

فرماندار فهرج در ادامه گفت: امسال بزرگترین رویداد سیاسی کشور را در ۱۱ اسفند داریم که تمامی فرآیند و مقدمات کار انجام شده و ۴۴ شعبه اخذ رأی شامل ۱۵ شعبه در بخش نگین کویر و ۲۹ شعبه أخذ رأی در بخش مرکزی و شهرفهرج فعال خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به بهره‌برداری از دو مدرسه شش کلاسه در بخش نگین کویر در دهه فجر بیان کرد: پنج مدرسه عشایری با اعتبار بالغ بر پنج میلیارد تومان در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

سعیدنیا از افتتاح کلینیک دامپزشکی در شهرستان خبر داد وافزود: این کلینیک با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیون تومان افتتاح می‌شود .

وی از آغاز ۲۰۰۰ هکتار مالچ پاشی در دهه فجر برای کنترل کانون‌های فرسایش بادی اظهار کرد: با توجه به معضلات طوفان‌ها، ۳۰ کیلومتر تله رسوب‌گیر در روستای قدرت آباد و چاهدگل بخش نگین کویر اجرا شده است.

فرماندار فهرج گفت: در بخش مسکن مددجویان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) در دهه فجر ۷۳ واحد مسکونی با اعتبار هفت میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان تحویل متقاضیان خواهد شد.

فرماندار فهرج گفت: اقتصاد شهرستان را کشاورزی تشکیل داده که در ایام دهه فجر افتتاح صنایع بسته‌بندی خرما، سردخانه، پرورش شترمرغ و … را خواهیم داشت.

وی در پایان از راه اندازی اداره بنیاد شهید و تعزیرات حکومتی در دهه فجر در شهرستان فهرج خبر داد.

انتهای پیام/

نظرات

پربازدید ترین اخبار