|

افتتاح ۴۵ میلیارد ریال پروژه برق‌رسانی در چایپاره

افتتاح ۴۵ میلیارد ریال پروژه برق‌رسانی در چایپاره

۷ پروژه برق رسانی با اعتبار ۴۵ هزار و ۱۳۷ میلیون ریال در حوزه مدیریت توزیع برق چایپاره همزمان با هفته دولت به بهره برداری رسید.

به گزارش مملکت ما ، به مناسبت هفته دولت پروژه های مدیریت توزیع برق چایپاره با اعتباری بالغ بر ۴۵ هزار و ۱۳۷ میلیون ریال به بهره برداری رسید.

مدیر توزیع برق چایپاره در حاشیه آئین افتتاح پروژه های برق رسانی این شهرستان گفت: امسال در این حوزه از توزیع برق استان، تامين روشنایی معابر جاده قره کندی به طرف چالدران با اعتباری بالغ بر ده هزار و ۵۰۱ میلیون ریال، تامين روشنایی معابر ورودی روستای چورس با اعتبار سه هزار و ۱۴۶ میلیون ریال انجام شده است.

احد رنجبر در ادامه به دیگر اقدامات انجام شده در حوزه مدیریت چایپاره اشاره کرد و گفت: تبديل شبکه مسی به کابل خود نگهدار به طول ۱۳ هزار و ۵۸۰ متر با اعتباری بالغ بر ۲۴هزار و ۴۶۰ میلیون ریال، توسعه واحداث شبکه فشار ضعيف هوایی جهت تامين برق متقاضيان جديد شهری به طول ۹۳۰ متربا اعتبار ۴هزار و ۹۳۰ میلیون ریال ،نصب یک دستگاه ترانسفورماتور، احداث ۱۱۰ متر شبکه ۲۰ کيلو ولت و نصب ۱۹۱ لوازم اندازه گيری از دیگر پروژه‌های افتتاح شده مدیریت توزیع برق چایپاره در هفته دولت می‌باشد.

انتهای پیام/

نظرات

پربازدید ترین اخبار