چهار روش استعلام واریز مرحله سوم کالابرگ الکترونیکی

سرپرستان خانوار میتوانند از چهار روش رسمی برای استعلام واریز مرحله سوم کالابرگ الکترونیکی استفاده کنند.
به گزارش مملکت ما، سرپرستان خانوار برای اطلاع از میزان اعتبار مرحله سوم یارانه کالابرگ الکترونیکی و وضعیت واریز آن میتوانند از چهار روش رسمی کد دستوری، تماس تلفنی با شماره سامانه، اپلیکیشن شما و پیامک با سرشماره v.refah استفاده کنند.
اعتبار یارانه کالابرگ دهکهای اول تا سوم روز شنبه ۷ تیرماه واریز شد و واریز یارانه کالابرگ دهکهای ۴ تا ۷ از ۱۷ تیرماه آغاز خواهد شد، اما برای استعلام واریز مرحله سوم یارانه کالابرگ چه باید کرد؟
سرپرستان خانوار برای اطلاع از میزان اعتبار مرحله سوم یارانه کالابرگ الکترونیکی و وضعیت واریز آن میتوانند از چهار روش رسمی استفاده کنند:
۱. کد دستوری USSD: شمارهگیری کد #۱۴۶۳۵۰۰ از طریق تلفن همراه به صورت سریع و رایگان امکانپذیر است.
استعلام واریز کالابرگ الکترونیکی با تماس تلفنی
۲. تماس تلفنی: شماره ۰۲۱۶۳۶۹ سامانه پاسخگویی به سوالات درباره کالابرگ میباشد.
استعلام واریز کالابرگ الکترونیکی با اپلیکیشن شما
۳. اپلیکیشن «شما»: کاربران میتوانند با نصب اپلیکیشن رسمی «شما» جزئیات اعتبار و مصرف کالابرگ خود را مشاهده کنند.
اطلاع از واریز کالابرگ الکترونیکی با پیامک وزارت رفاه
۴. پیامک از سرشماره v.refah: پس از واریز اعتبار، پیامکی حاوی میزان اعتبار به سرپرستان خانوار ارسال میشود. توجه داشته باشید که این پیامک فاقد لینک است و فقط اطلاعات اعتبار را نمایش میدهد؛ از کلیک روی لینکهای مشکوک خودداری کنید.
نکته: به سرپرستان خانوار توصیه میشود برای جلوگیری از کلاهبرداری و سوءاستفاده، تنها از روشهای رسمی فوق برای پیگیری اعتبار کالابرگ استفاده کنند و به پیامکها یا تماسهای مشکوک پاسخ ندهند
انتهای پیام/
نظرات