|

این خودروی مرسدس بنز شتاب ۴ ثانیه دارد

این خودروی مرسدس بنز شتاب ۴ ثانیه دارد

کوپه جدید مرسدس-مایباخ را بیشتر بشناسیم.

به گزارش مملکت ما، نامش مایباخ اس ال ۶۸۰ است ؛ یک‌ رودستر لوکس از مرسدس با استایلی جذاب و رنگی اغواگر  که هر سَری را بسوی خود میچرخاند.

در پس این پیکره زیبا، مایباخ اس ال تفاوت خاصی از نظر فنی با مرسدسی که بر اساس آن شکل گرفته یعنی آ ام گ اس ال ۶۳ ندارد.

بعبارت دیگر همچنان با یک پیشرانه ۴ لیتری توربودوقلو ۸ سیلندر با ۵۷۷ اسب بخار خروجی و گشتاور ۸۰۰ نیوتن متری روبرو هستیم اما یک تفاوت اساسی در کوپه جدید مرسدس بوضوح قابل رویت است و آن رودستری است در رده خودروهای لوکس فوق اسپرت قرار میگیرد.

اس ال ۶۸۰ با رنگی قرمز و مشکی و درب موتوری که با گرافیکی زیبا از لوگوی مایباخ کاور شده این توانائی را دارد که مخاطبان خودش را برای ساعت ها درگیر جزئیات خاص خود کند.

نورپردازی جلوپنجره، رینگ های ۵ پیچ مونوبلاک یا چند پره ۲۱ اینچی، تزیینات کرومی، سقف سافت تاپ پوشیده شده با لوگوی مایباخ، خروجی اگزوز های کرومی، دستگیره درب پاپ آپ و... از مهم ترین عناصر جذاب و چشمنواز در استایل اس ال ۶۸۰ جدید هستند.

درباره کابین نیز طبیعتا با بالاترین سطح از کیفیت در صنعت خودرو سر و کارداریم، جائی که چرم ناپا با رنگ سفید کریستالی بخش های زیادی را پوشش داده است. عناصر کرومی، پدال های استیل، تریم چوب و نمایشگرهای کامل مرسدس بنز نیز از مهم ترین جذابیتهای این بخش هستند.

در خصوص جزییات فنی بد نیست اشاره کنیم که تغییراتی در سیستم اگزوز ایجاد شده که صدای کمتری در مقایسه با آ ام گ اس ال ۶۳ دارد. همچنین سیستم تعلیق نیز عملکرد نرم تری دارد.

شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ۴ ثانیه ثبت و حداکثر سرعت به طور الکترونیکی روی ۲۵۷ کیلومتر برساعت محدود شده که ۵۸ کیلومتر برساعت کمتر از اس ال ۶۳ است.

بنظر شما این کوپه رودستر لوکس میتواند معادلات این کلاس را بهم زده و حریفان خود را به چالش بکشد؟؟

انتهای پیام/

نظرات

پربازدید ترین اخبار