|

تایید نهایی ۶۹۳ متقاضی حائز شرایط جهت بهره‌مندی از طرح نهضت ملی مسکن در شهر مرزی پارس‌آباد

تایید نهایی ۶۹۳ متقاضی حائز شرایط جهت بهره‌مندی از طرح نهضت ملی مسکن در شهر مرزی پارس‌آباد

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از تایید نهایی ۶۹۳ متقاضی حائز شرایط جهت بهره‌مندی از طرح نهضت ملی مسکن در شهر مرزی پارس‌آباد خبر داد.

به گزارش مملکت ما، محبوب حیدری اظهار کرد: طبق آخرین گزارش بنیاد مسکن استان ، ساخت ۶۳۲ واحد مسکونی در این شهرستان به مرحله عقد قرارداد و صدور پروانه ساختمانی رسیده و از این تعداد ۴۸۰ واحد جهت بهره‌مندی از تسهیلات به بانک عامل معرفی شده است.

مدیرکل راه وشهرسازی استان اردبیل یادآورشد: ۴۰۰ واحد مسکونی در شهر پارس‌آباد به مرحله اسکلت و سقف رسیده است و تلاش بر این است اجرای این واحدها در موعد مقرر به اتمام برسد.

حیدری اظهار کرد: در راستای سیاست‌های وزارت راه و شهرسازی و طبق توافق صورت گرفته اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر بر عهده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قرار گرفته است.

انعقاد ۲ هزار و ۶۴۰ میلیارد ریال تسهیلات با بانک عامل

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل با اشاره به پرداخت تسهیلات بانک متقاضیان مسکن بیان کرد: در همین راستا و هماهنگی با بانک عامل، قرارداد ۲ هزار و ۶۴۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی منعقد شده و از همین محل نیز مبلغ یک هزار و ۲۰ میلیارد ریال به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به عنوان مجری و سازنده طرح‌های نهضت ملی مسکن در شهر پارس آباد پرداخت شده است.

حیدری افزود: با هماهنگی و پیگیری‌های انجام گرفته از طرف اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل، تا به امروز همه مطالبات بنیاد مسکن برای ساخت واحدهای مسکونی در شهر پارس‌آباد از سوی بانک مسکن به صورت کامل پرداخت شده و تلاش می کنیم قرارداد بانکی واحدهای مسکونی باقی مانده در این شهر هر چه زودتر منعقد شود.

انتهای پیام/

نظرات

پربازدید ترین اخبار