|

افشای تصاویر گلکسی S۲۴ FE سامسونگ

افشای تصاویر گلکسی S24 FE سامسونگ

تصاویر گلکسی S24 FE سامسونگ فاش شد.

به گزارش مملکت ما، سامسونگ در حال آماده‌سازی خود برای معرفی گلکسی S24 FE است و می‌خواهد با این گوشی نبض بازار گوشی‌های قاتل پرچم‌دار را در دست بگیرد. اکنون با فاش‌شدن رندر‌های رسمی، این گوشی به رونمایی نزدیک‌تر می‌شود.

طبق تصاویری که اندروید هدلاینز فاش کرده است، گلکسی S24 FE حداقل در پنج رنگ گرافیتی، آبی، سفید/ نقره‌ای، سبز و زرد دردسترس خواهد بود. علاوه‌بر این رنگ‌ها، احتمالاً دو رنگ اختصاصی دیگر برای گوشی مذکور در نظر گرفته خواهد شد.

حاشیه‌های صفحه‌نمایش گلکسی S24 FE بسیار کمتر از گلکسی S23 FE هستند (حدود ۲ میلی‌متر) و احتمالاً کاربران منتقد را راضی خواهد کرد. گوشی مذکور برخلاف نسل قبلی که از شاسی گلکسی A54 بهره‌مند بود، از شاسی کاملاً جدیدی استفاده می‌کند و شباهت زیادی به گلکسی S24 پلاس دارد.

photo_2024-08-11_01-20-24

استفاده از شاسی جدید می‌تواند به سامسونگ برای به‌کارگیری محفظه‌ی بخار و اسپیکر‌ها و موتور ویبره‌ی بزرگ‌تر کمک شایانی کند. فریم گوشی آلومینیومی است و شیشه‌ای از جنس گوریلا گلس ویکتوس پلاس از بخش پشتی و جلویی دستگاه محافظت می‌کند. ظاهراً ضخامت دستگاه ۸ میلی‌متر خواهد بود.

photo_2024-08-11_01-20-24 (2)

 گفته می‌شود جدیدترین گوشی سامسونگ به پردازنده‌ی اگزینوس ۲۴۰۰ (شاید با نام 2400e) و صفحه‌نمایش اولد ۶٫۷ اینچی ۱۲۰ هرتزی با حداکثر روشنایی ۱۹۰۰ نیتی مجهز خواهد بود. ظرفیت باتری این گوشی ۴,۷۰۰ میلی‌‌آمپرساعت (ظرفیت اسمی ۴۵۶۵) خواهد بود و انرژی آن را برای ۷۸ ساعت پخش موسیقی و ۲۹ ساعت پخش ویدئو تأمین می‌کند.

انتهای پیام/

نظرات

پربازدید ترین اخبار