|

خرید توافقی ۱۸ هزار تن کلزا در استان مازندران

خرید توافقی ۱۸ هزار تن کلزا در استان مازندران

سرپرست معاونت بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی مازندران از پرداخت صد درصدی مطالبات کلزاکاران این استان خبر داد و گفت: ۱۸ هزار تن کلزا خرید توافقی شد.

به گزارش مملکت ما، هادی باقری اظهار کرد: بیش از ۱۸ هزار تن دانه روغنی کلزا در قالب خرید توافقی از کشاورزان مازندرانی در سال جاری خریداری شد.

وی ادامه داد: جمع مقدار پرداختی مطالبات کلزاکاران استان به بیش از ۶۰۰ میلیارد تومان رسید و این مبلغ کل مطالبات کشاورزانی است که کلزای خود را به مراکز خرید توافقی تحویل داده‌اند.

باقری افزود: با توجه به رویه جدید در خرید محصول تولیدی کشاورزان کلزاکار در روش خرید توافقی، این تجربه را برای سال اول موفق ارزیابی کرده و امیدواریم در سنوات آتی شاهد عملکرد موفق‌تر در فرآیند خرید محصول تولیدی کشاورزان پرتلاش استان باشیم.

این مقام مسئول در ادامه ضمن ستایش عملکرد همکاران ستاد سازمان، مدیریت‌های شهرستان‌ها و همچنین مراکز جهاد کشاورزی دهستان‌ها و همچنین محققان مراکز تحقیقاتی در توسعه جدیدترین یافته‌های علمی در افزایش عملکرد محصول کلزا، افزایش بیش از ۷۰ درصدی تولید محصول کلزا را بعد از عنایت الهی و همچنین تلاش و همراهی کشاورزان سخت کوش، حاصل هم‌افزایی و همکاری محققین و مروجین عنوان و ابراز امیدواری کرد: در سال زراعی پیش‌رو نیز شاهد تولید هر چه بیشتر این محصول استراتژیک و کمک شایان به پیشبرد اهداف نظام در خودکفایی در تولید روغن مصرفی هموطنان باشیم.

انتهای پیام/

نظرات

پربازدید ترین اخبار