|

معرفی نسل هشتم نیسان سنترا

معرفی نسل هشتم نیسان سنترا

نیسان سنترا ۲۰۲۴ با طراحی بروز شده و تریم SR معرفی شد.

به گزارش مملکت ما ، با گذشت نزدیک به چهار سال از زمان معرفی نسل هشتم نیسان سنترا«Sentra» در نمایشگاه خودروی لس آنجلس ۲۰۱۹ و با کاهش فروش ۴۰ درصدی در سال ۲۰۲۲ و ۱۷ درصدی در سه ماه نخست سال ۲۰۲۳ میلادی، سرانجام نیسان تصمیم گرفت که با انجام برخی بروزرسانی های ظاهری و فنی، جان تازه ای به سدان کامپکت خود بدهد.

نسخه فیس لیفت نیسان سنترا در سه تریم SV، S و SR عرضه خواهد شد که از جمله تغییرات ظاهری آن ها می توان به چهره بروز شده خودرو در نمای جلو به همراه جلو پنجره معروف «V-motion» نیسان اشاره کرد که اکنون فرم جدیدی را در ترکیب با چراغ ها و ورودی های هوای سپر بروز شده به نمایش می گذارد.

نیسان می گوید که این اصلاحات ظاهری صورت گرفته سبب شده تا دماغه خودرو چهره ای به اصطلاح تمیز تر و در عین حال اسپرت و مدرنی را به نمایش گذارد.

در نمای عقب نیز طراحی قسمت پایینی سپر و مجموعه دیفیوزر به کلی تغییر یافته و از ظاهری اسپرت تر برخوردار شده که خودرو را عریض تر از آنچه که هست نمایش می دهد.

از دیگر بروزرسانی های صورت گرفته در سنترا جدید می توان به رینگ های جدید سایز ۱۶ و ۱۸ اینچ اشاره کرد که در تریم های پایه SV و اسپرت تر SR عرضه می شوند اشاره کرد. علاوه بر این در تیپ SR شاهد استفاده از جلو پنجره با تریم کرومی تیره و نشان های قرمز SR نیز می باشیم.

در داخل کابین اما تغییرات تنها محدود به تغییر رنگ دوخت ها بوده که اکنون با برخورداری از رنگ قرمز- نارنجی با آنچه که در مدل های Altima SR، Frontier PRO-X و PRO-۴X شاهدش بودیم تطابق یافته است.

با این حال همچنان کابین سنترا ۲۰۲۴ ، فضایی کاربردی را به همراه سطح بالایی از ظرافت را در کلاس خود ارائه می دهد. فرمان D شکل، دریچه های تهویه دایره ای با الهام از عناصر مدل های اسپرت نیسان Z و فضای نگهداری متعدد برای اشیا از جمله ویژگی ها و جزئیات جذاب طراحی کابین سنترا هستند.

از جمله امکانات رفاهی و ایمنی سنترا نیز می توان به صفحه نمایش مرکزی استاندارد ۷ اینچی و سفارشی ۸ اینچی، سیستم صوتی Bose به همراه ۸بلندگو، قابلیت اتصال درگاه Type C، ترمز اضطراری خودکار با قابلیت تشخیص عابر، هشدار ترافیک عقب، هشدار خروج از خط، هشدار برخورد از جلو، کروز کنترل تطبیقی و… اشاره کرد.

در زیر کاپوت نیز سنترا جدید به یک پیشرانه دو لیتری تنفس طبیعی چهار سیلندر مجهز است که قدرت ۱۴۹ اسب بخار و ۱۹۸ نیوتن متر گشتاور را از طریق گیربکس جدید Xtronic CVT که الگوی تعویض نرم تری دارد و در به مصرف بهینه تر سوخت کمک می کند به چرخ ها منتقل می کند.

نیسان هنوز اطلاعاتی از قیمت نهایی نسخه فیس لیفت سنترا منتشر نکرده است، اما با توجه به قیمت پایه ۲۱/۱۴۵ دلاری مدل ۲۰۲۳ سنترا و نیز تغییرات نچندان گسترده، نباید انتظار افزایش قابل توجهی برای مدل ۲۰۲۴ سنترا داشت.

انتهای پیام/

نظرات

پربازدید ترین اخبار