|

رونمایی میتسوبیشی از نسخه جدید وانت L۲۰۰ /Triton

رونمایی میتسوبیشی از نسخه جدید وانت L200 /Triton

میتسوبیشی نسخه جدید پیکاپ L200 /Triton را رونمایی کرد.

به گزارش مملکت ما ، نسخه جدید پیکاپ میتسوبیشی L۲۰۰ /Triton با یک چهره کاملا تغییر یافته ، شاسی نردبانی شکل قوی تر، امکانات ایمنی و رفاهی متنوع بهمراه پیشرانه دیزلی جدید معرفی شده است.

کروزکنترل تطبیق‌پذیر، هشدار احتمال تصادف از روبرو با قابلیت ترمزگیری اتوماتیک، هشدار نقاط کور راننده، هشدار انحراف از مسیر با همیار حفظ خودرو در بین خطوط و هشدار ترافیک عبوری از پشت خودرو در هنگام دنده عقب به همراه کنترل پایداری الکترونیک و کنترل هرزگردی که بصورت استاندارد بر روی تمامی تیپ‌های تجهیزاتی عرضه می‌شوند، از جمله امکانات ایمنی مجهزترین میتسوبیشی L۲۰۰ / ترایتون ۲۰۲۴ هستند.

پد شارژ بی‌سیم گوشی های هوشمند، سیستم اطلاعات و سرگرمی با نمایشگر لمسی، صندلی‌های به‌مراتب راحت‌تر از قبل با تنظیم برقی و سیستم سرمایش و گرمایش، تهویه اتوماتیک، آینه‌های جانبی دارای گرمکن، دید ۳۶۰ درجه به همراه دوربین دنده عقب و تضعیف نور اتوماتیک آینه دید عقب نیز از جمله امکاناتی هستند که میتسوبیشی در بخش رفاهی برای این پیکاپ جدید در نظر گرفته است.

پیشرانه همانطور که گفته شد از نوع ۲.۴ لیتری دیزل با یک توربوشارژر جدید است که در تیپ پایه، ۱۴۸ اسب‌بخار قدرت و ۳۳۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. یک نمونه ۱۸۱ اسب‌بخاری با توان تولید ۴۳۰ نیوتن‌متر گشتاور نیز از این موتور برای میتسوبیشی L۲۰۰ / ترایتون جدید قابل سفارش است. اما گزینه جذاب‌تر برای خریداران، نمونه ۲۰۱ اسب‌بخاری این پیشرانه خواهد بود که ۴۷۰ نیوتن‌متر گشتاور دارد.

لازم به ذکر است همراه با نمونه های تولیدی نسل جدید L۲۰۰ / ترایتون، میتسوبیشی نمونه مخصوص رالی این پیکاپ را نیز معرفی کرده. این نمونه قرار است با تیم میتسوبیشی رالی‌آرت در مسابقات رالی کراس‌کانتری آسیا که ماه آینده در تایلند و لائوس برگزار شود، شرکت کند.

انتهای پیام/

نظرات

پربازدید ترین اخبار