|

مرسدس بنز از نسخه جدید ون‌های خانواده V کلاس رونمایی کرد

مرسدس بنز از نسخه جدید ون‌های خانواده V کلاس رونمایی کرد

مرسدس بنز از نسخه جدید ون‌های خانواده V کلاس رونمایی شد.

به گزارش مملکت ما ، سرانجام مرسدس بنز از نسخه به روز شده خانواده ون های سایز متوسط خود یعنی V کلاس در مدل های سواری، تجاری و الکتریکی رونمایی کرد.این مجموعه شامل ون های مسافربری EQV و کلاس V، کمپر مارکوپولو V کلاس و همچنین مدل های ویتو و eVito می شوند که بر پایه نسل سوم کلاس V که در سال ۲۰۱۴ معرفی شد توسعه یافته اند که همگی تغییرات بصری جزئی و اساسی فضای داخلی را تجربه کرده اند.

از جمله تغییرات صورت گرفته شامل به روزرسانی برای سپر جلو و بازطراحی جلوپنجره که اکنون ابعادی به مراتب بزرگتر در مقایسه با نسل قبل دارد و نیز گرافیک چراغ های می باشد.

نکته جالب توجه در نسخه جدید کلاس V اضافه شدن جلوپنجره کلاسیک و سنتی مرسدس به همراه لوگوی روی کاپوت است که ظاهری لوکس و جذاب را به پوزه آن بخشیده است.

همچنین طراحی مجموعه سپر و جلوپنجره بسته به مدل و تریم انتخابی متغیر است.

از دیگر تغییرات ظاهری صورت گرفته نیز می توان به رینگ های جدید با سایزهای ۱۸،۱۷ و ۱۹ و نیز پالت های رنگی جدید اشاره کرد که در دسترس خریداران خواهد بود.

با ورود به داخل کابین اما با نمایی کاملا جدید روبه رو می شویم که با سبک جدید طراحی های داشبورد مرسدس بنز در هماهنگی کامل است. با این حال فضای داخلی همانند نمای بیرونی از نقاط تمایز بین نسخه مسافری و تجاری برخوردار است.

در مدل های V کلاس و EQV شاهد یک صفحه نمایش دیجیتالی دوگانه ۱۲/۳ اینچی برخوردار است که در کنار درچه های تهویه و سیستم روشنایی، ظاهری شبیه به شاسی بلند های لوکس مرسدس بنز را ارائه می دهد.

از سوی دیگر در مدل های Vito و eVito با یک نمایشگر مرکزی ۱۰/۲ اینچی و یک کلاستر نیمه دیجیتال با صفحه نمایش ۵/۵ اینچی در مرکز روبه رو هستیم که از طراحی ساده تر و به اصطلاح عملکردی برخوردار است.

همچنین تمامی مدل ها به سیستم اطلاعات سرگرمی مرسدس یعنی MBUX و نیز امکانات ایمنی شامل دستیار حرکت بین خطوط، دستیار نقطه کور، کروز کنترل تطبیقی و… به صورت استاندارد مجهز هستند.

در بحث پیشرانه نیز کمپانی به تغییرات در قسمت قوای محرکه اشاره ای نکرده است، با این حال می توان انتظار داشت که یک پیشرانه الکتریکی جدید با قدرت ۲۰۱ اسب بخار و گشتاور ۳۶۲ نیوتن متر و برد ۴۱۸ کیلومتر با یک بار شارژ برای مدل EQV در دسترس باشد.

براساس گزارش مرسدس، این شرکت تا به امروز چهل هزار ون برقی به فروش رسانده است و می خواهد تا سال ۲۰۳۰ بیش از نیمی از کل فروش ون های خود را به نسخه های برقی اختصاص دهد، ضمن اینکه معماری و پلت فرم جدید در سال ۲۰۲۶ معرفی خواهد شد که زیر بنای نسل بعدی ون های برقی متوسط و بزرگ مرسدس بنز خواهند بود.

انتهای پیام/

نظرات

پربازدید ترین اخبار