|

انتشار تصاویر نسل جدید پژو ۳۰۰۸

انتشار تصاویر نسل جدید پژو ۳۰۰۸

تصاویر نسل جدید پژو ۳۰۰۸، پیش از رونمایی رسمی در ۱۲ سپتامبر منتشر شد.

به گزارش مملکت ما ، نسل جدید کراس اوور پژو ۳۰۰۸ در تاریخ ۱۲ سپتامبر به صورت رسمی معرفی می شود و پژو نخستین تصاویر این مدل را که به صورت الکتریکی عرضه خواهد شد را منتشر کرده است.

پژو ۳۰۰۸ جدید از استایلی کوپه مانند و کاملا متفاوت با نسل قبلی خود برخوردار است که جزئیات طراحی منحصر بفردی را به نمایش می گذارد.

جزئیاتی که علاوه بر پویایی، از ۳۰۰۸ خودرویی کاملا مدرن با تناسباتی منطقی در مقایسه با نسل قبل ساخته است. هر چند که پیکره کوپه مانند در رسیدن به چنین تناسباتی بی تاثیر نبوده است.

در نمای جلو و در اولین نگاه، چراغ های باریک جلو در بالا و چراغ های روشنایی روز در قسمت پایین جلب توجه می کند که در ترکیب با طراحی متفاوت جلو پنجره، چشم ها را به سمت لوگو پژو سوق می دهند.

در قسمت عقب نیز، علاوه بر فرم فست بک مانند که ظاهر آن را اسپرت تر کرده است، چراغ های باریک و یک تکه، سپر بزرگ در کنار خطوط زاویه دار که تا لبه های درب صندوق امتداد یافته از ویژگی های ظاهری نمای عقب ۳۰۰۸جدید می باشد.

در نمای داخلی شاهد آن هستیم که فلسفه طراحی اسپرت و مدرن نمای بیرونی نیز به داخل کابین نیز نفوذ کرده است.

داشبورد i-Cockpit پانورامیک جدید ۳۰۰۸ دارای یک نمایشگر منحنی ۲۱ اینچی است که در قسمت بالایی داشبورد شناور است و انتظار می رود شاهد این سبک طراحی داشبورد در محصولات آینده پژو نیز باشیم.

کنسول مرکزی نیز از جزئیاتی است که طراحی کاملا متفاوت آن جلب توجه می کند و وجود یک پد شارژر بی سیم و دو محفظه قرارگیری لیوان از ویژگی ها آن است.

پژو هنوز اطلاعاتی از سیستم انتقال قدرت نسخه تمام الکتریکی ۳۰۰۸ جدید منتشر نکرده است، اما می توان حدس زد که پیشرانه های استفاده شده مشابه نسخه الکتریکی هاچبک ۳۰۸ باشد که با سه نوع پیشرانه الکتریکی متفاوت عرضه می شود.

پژو همچنین کراس اوور جدید ۳۰۰۸ را با یک قوای محرکه هیبریدی عرضه خواهد که از یک موتور بنزینی ۱/۲ لیتری و یک پیشرانه الکتریکی کوچک، قدرتی معادل ۱۳۴ اسب بخار و ۲۳۰ نیوتن متر گشتاور را تولید می کند و از یک گیربکس جدید ۶سرعته دو کلاوه بهره مند خواهد شد.

اطلاعات تکمیلی این مدل سه روز دیگر و احتمالا همزمان با رونمایی رسمی آن در فرانسه منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/

نظرات

پربازدید ترین اخبار