|

معرفی خودروی اختصاصی کیا برای مسابقات اتومبیلرانی آمریکا

معرفی خودروی اختصاصی کیا برای مسابقات اتومبیلرانی آمریکا

شرکت کیا کره جنوبی خودروی اختصاصی خود برای رالی Rebelle معرفی کرد.

به گزارش مملکت ما ، مسابقات معروف رالی Rebelle امسال از ۱۲ اکتبر آغاز می شود و اینبار کمپانی کیا نسخه تقویت شده ۲۰۲۴ Telluride X-Pro را که برای شرکت در این رقابت جذاب طراحی و تقویت شده را معرفی خواهد کرد.

این خودروساز با انجام تغییراتی در این مدل، تستی ۱۶۰۰ مایلی مابین صحرای کالیفرنیا و نوادا را برای محصول جدیدش در نظر گرفته است.

اما در تلوراید رِبِل شاهد چندین ارتقاء خاص هستیم، از جمله باربند سقفی و سپرهای ویژه جلو و عقب از برند Baja Forged که در سپرهای جدید زوایای ورود و خروج SUV با توحه به نوع کاربری افزایش یافته و با سیستم تعلیق ۱.۵ اینچی برای بهبود قابلیت آفرود حد فاصلی نزدیک به ۱۰ اینچ از زمین را ایجاد میکنند.

مهندسین کیا با استفاده از تایرهای BFGoodrich T/A K۰۲ و رینگهای هجده اینچی KMC۷۱۶ سعی در ارتقاء قابلیتهای آفرودی خودرو داشته اند ضمن آنکه تلوراید از قلاب‌های یدک‌کشی ویژه نیز سود میبرد.

قهرمان معروف مسابقات رالی "ورنا می " در رالی امسال رانندگی تلوراید را بر عهده خواهد داشت ضمن انکه سوزی ساکستون کمک ناوبر وی خواهد بود‌.

پیش از این کیا هیوندای با مدلهای اسمورتیج و پیکاپ سانتاکروز در این مسابقات شرکت داشته و در سال ۲۰۲۱ سورنتو PHEV این برند موفق به کسب مقامهای. دوم و سوم شد.

انتهای پیام/

نظرات

پربازدید ترین اخبار