|

نسخه جدید تویوتا هایلوکس رونمایی شد

نسخه جدید تویوتا هایلوکس رونمایی شد

تویوتا از هایلوکس جی آر اسپرت ۲ رونمایی کرد..

به گزارش مملکت ما ، شاید شما هم طرفدار برند هایلوکس باشید، وانت بار جان سخت و محبوبی که سالهاست مورد توجه پیکاپ سواران بوده و هست و حال جدیدترین نسخه آن با نام جی آر اسپرت ۲ در بازار انگلیس متولد شده است.

لوگوی GR در محصولات تویوتا معرف تیم تیونینگ گازو ریسینگ این کمپانی است که وظیفه تیون یا همان تقویت پیشرانه و طراحی و ارائه کیت های بدنه خودروهای پرفورمنس تویوتا را بر عهده دارند.

تویوتا هایلوکس جی آر اسپرت ۲ با چهره ای زمخت و خشن مجهز به رینگ های آلومینیومی ۱۷ اینچ و تایرهای ۴ فصل است و علاوه بر این

سیستم تعلیق آن نیز بروزرسانی شده و بدین ترتیب ارتفاع خودرو از سطح زمین ۲۰ میلیمتر افزایش یافته، همچنین فاصله بین چرخ ها در محور جلو ۱۴۰ میلیمتر و در محور عقب ۱۵۰ میلیمتر بیشتر شده است.

استفاده از کمک فنرهای جدید قابلیتهای حرکتی این مدل را در مسیرهای سنگلاخ و آفرودی بهبود بخشیده ضمن آنکه دیسک های سیستم ترمز در چرخ های جلو بزرگ تر شده اند اما ترمز در محور عقب همچنان از ساختار قدیمی کاسه ای استفاده می کند که البته از تویوتا چندان عجیب و بعید نیست.

در بخش تغییرات ظاهری GR ۲۰۲۴ هایلوکس باید به جلوپنجره جدید با طراحی متفاوت، کالیپرهای قرمز رنگ ترمز و دیگر جزئیات تیره رنگ بدنه اشاره کنیم.

همچنین تم قرمز و مشکی بدنه در لوگوی جی آر حک شده در بخشی از فضاهای داخل کابین مانند پشت سری صندلی ها، کمربندها و … جلب نظر میکند.

در بخش پیشرانه اما تغییرات شگرفی را شاعد نیستیم، بنابراین هایلوکس جی آر اسپرت ۲ مدل ۲۰۲۴ با همان موتور ۲.۸ لیتری توربودیزل ۲۰۱ اسب بخاری و گشتاور ۵۰۰ نیوتن متر مجهز است. که با جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک هماهنگ شده است.

در برخی از بازارهای دیگر، هایلوکس جی آر اسپرت ۲ با پیشرانه قوی تر ۲۲۱ اسب بخاری ارائه خواهد شد که گشتاوری معادل ۵۵۰ نیوتن متر خواهد داشت.

انتهای پیام/

نظرات

پربازدید ترین اخبار