|

سه خودروی نعش‌کش لاکچری توسط یک شرکت ایتالیایی معرفی شد

سه خودروی نعش‌کش لاکچری توسط یک شرکت ایتالیایی معرفی شد

سفر آخرت، سفری اجتناب ناپذیر برای همه ماست، اما برای برخی افراد خاص حتی این سفر نیز باید توام با تجملات و تشریفات خاص باشد.

به گزارش مملکت ما ، شرکت اتاق‌سازی Biemme که در تبدیل سدانهای لوکس به انواع مدلهای نعش کش ید طولایی دارد بتازگی از سه محصول سفارشی خود رونمایی کرده است.

مرسدس CLS، رولز رویس Ghost Hearses و مازراتی Grecale سه خودرو لوکس و شیکی میباشند که برای حمل متوفی تا خانه ابدی طراحی و تجهیز شده اند.

شرکت ایتالیایی Biemme در مدل مرسدس CLS که «آیمون» نام دارد و از قضا خود آن نیز تولیدش در ماه اوت به پایان رسید تغییرات اساسی اعمال کرده است.

طراحان با حفظ صندلی‌ها و درهای عقب اقدام به افزایش چشمگیر فاصله دو محور نموده و ضمن تقویت سازه زیرین پلت فرم، محفظه لازم برای قرار گیری یک تابوت بزرگ با امکان تقسیم‌ بندی فضا بهمراه سازه داخلی مقاوم و یراق مورد نیاز فیت شدن تابوت را اضافه کرده اند.

سرپرست مهندسی شرکت Biemme می‌گوید که در تمامی مدلها ساختار بدنه و سازه های درون اتاق و شاسی بدقت بررسی شده و محاسبات لازم از طریق شبیه سازی سه بعدی انجام میشود تا در نهایت سازه ای مقاوم با ننایی لوکس و زیبا را خلق نمایند.

در رولزرویس گوست V۱۲ که بواسطه ظاهر خاص و مرموزش با نام "Ghoster" شناخته می شود، فضای قرار گیری تابوت با شیشه های جانبی بزرگ امکان آخرین ملاقات بازماندگان و بدرقه کنندگان متوفی را برایشان فراهم می آورد.

کمپانی Biemme در داخل کابین عقب یک سیستم بالابر الکتریکی برای حمل راحت تابوت را نصب نموده که توسط یک ریموت کوچک کنترل میشود.

البته در کنار سه مدل فوق، خودروهای جگوار XF و مرسدس E کلاس دیگر سدان هایی هستند که به خودرو ویژه حمل متوفی تبدیل شده اند.

با این حال در بین‌ این سه مدل، کمپانی Biemme بر روی یک کراس اوور لوکس نیز کار کرده و آن نیز Maserati Grecale است.

در مورد مازراتی، یک نسخه نع کش از Ghibli نیز آماده شده که درست مانند CLS، این سدان ایتالیایی بزودی و در سال ۲۰۲۴ تولیدش متوقف خواهد شد.

به گفته مدیر بازاریابی این شرکت، عمده مشتریان آن شرکتهای برگزارکننده مراسم لوکس و گرانقیمت تدفین در اروپا و آسیا میباشند.

انتهای پیام/

نظرات

پربازدید ترین اخبار