|

نسخه جدید وانت تویوتا هایلوکس برای بازار اروپا

نسخه جدید وانت تویوتا هایلوکس برای بازار اروپا

هایلوکس هایبرید دیزل به اروپا می‌رود.

به گزارش مملکت ما ، با نزدیک شدن به سال ۲۰۲۴، نسخهٔ جدیدی از هایلوکس روانه بازار اروپا خواهد شد که به یک پیشرانهٔ هیبریدی خفیف مجهز است.

پیشرانه جدید از یک سو باعث کاهش مصرف سوخت نسبی شده و از سوی دیگر اندکی به توان تولیدی پیشرانهٔ دیزل آن می افزاید.

پکیج موتور هیبریدی خفیف ۴۸ ولتی با یک موتور الکتریکی کوچک به پیشرانهٔ دیزلی افزوده شده است که ۱۶ اسب بخار قدرت و ۶۵ نیوتن متر گشتاور اضافی را ارائه می‌کند.

این سیستم در کنار پیشرانهٔ ۲.۸ لیتری توربودیزل چهار سیلندر قرار گرفته است که به‌تنهایی ۲۰۴ اسب بخار قدرت و ۵۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند.

به گفتهٔ تویوتا، با پیشرانه جدید، مصرف سوخت هایلوکس پنج درصد نسبت به نسخهٔ دیزلی معمولی کمتر شده که یکی از دلایل اصلی این موضوع سیستم START/STOP پیشرفته‌ای است که رانندگی در ترافیک سنگین را بهبود می‌بخشد.

اما هایلوکس هایبرید ما غیر از تجهیز به سیستم هیبریدی خفیف، در دیگر قسمت‌ها نیز ارتقاء چشمگیری یافته. در این پیکاپ محبوب از سیستم تنظیم شش حالته رانندگی مختلف شامل خاک، گل، سنگ، ماسه، برف و اتوماتیک استفاده شده،

علاوه بر این، برای اینکه پیکاپ هایلوکس همچنان بتواند توانایی‌های آفرود مشهور خود را به نمایش بگذارد، مهندسان تویوتا قطعات الکتریکی را با کاورهای ضدآب پوشانده اند.

به لطف این کار، پیکاپ می‌تواند تا عمق ۷۰ سانتی‌متری آب حرکت کند. این نسخهٔ هیبریدی جدید هایلوکس اما به‌اندازهٔ تاکوما هیبریدی که با پیشرانهٔ ۲.۴ لیتری بنزینی I-Force Max و ۳۲۶ اسب بخار قدرت در آمریکای شمالی عرضه می‌شود قدرتمند نیست.

انتهای پیام/

نظرات

پربازدید ترین اخبار