|

فاش شدن تصاویری از نسخه فیس لیفت فولکس واگن گلف

فاش شدن تصاویری از نسخه فیس لیفت فولکس واگن گلف

نسخه فیس لیفت فولکس گلف بصورت غیررسمی معرفی شد.

به گزارش مملکت ما ، هر چند فولکس واگن با نمایش نسخه فیس لیفت شده مدل گلف GTI خود در رویداد CES ۲۰۲۴ با پوششی استتاری سعی داشته تا بروزرسانیهای انجام شده فعلا چندان مشخص نباشد اما ساعاتی قبل تصاویری واضح از فیس لیفت گلف ۲۰۲۴ در فضای مجازی منتشر شد.

البته مشخص نیست که آیا انتشار این تصاویر بصورت عمدی و از جانب فولکس‌واگن بوده یا یک جاسوسی رسانه ای اما نکته مهم اینست که حالا تصاویری واضح از گلف GTI ۲۰۲۵ داریم.

بر اساس تصاویر فوق فرم کلی چراغ‌های جلو تغییر شکل یافته و اکنون با نزدیک شدن به نوار نوری افقی گریل که توسط یک لوگوی نورانی به دو نیم شده است، باریکتر شده اند.

همچنین از نمای جانبی مشخص است که سپر جلو نیز بازطراحی شده است. با این حال، الگوی لانه زنبوری و پنج LED تشکیل دهنده حرف "X" را حفظ کرده است.

ورودی هوا یا گریل خودرو بزرگتر به نظر می رسد چرا که بنظر میرسد ناحیه سیاه رنگ اکنون تا زیر نشان VW کشیده شده است.

دو المان نیش مانند طرفین ورودی هوای سپر که به سمت مرکز ورودی هوا به سمت بالا رفته نیز قابل توجه هستند اما جدای این موارد باید گفت حجم تغییرات برای یک مدل فیس لیفت شده چندان عجیب و شوک برانگیز نیست.

و تمام آنچه اشاره شد، تفاوت‌های جزیی محسوب میشوند ضمن اینکه کمتر کسی انتظار یک بازنگری اساسی در طراحی را برای به‌روزرسانی نسخه اخیر گلف داشت.

در بخش طراحی داخلی میز به جز نمایشگر بزرگ کنسول میانی و بازگشت دکمه های روی غربیلک فرمان تغییر خاصی بنظر نخواهیم داشت.

انتهای پیام/

نظرات

پربازدید ترین اخبار