|

کرایسلر، کانسپت خودران جدید خود را معرفی کرد

کرایسلر، کانسپت خودران جدید خود را معرفی کرد

پس‌از مدتها بی خبری باردیگر‌کمپانی کرایسلر با کانسپتی جذاب و متفاوت در صدر اخبار رسانه‌های خودرویی قرار گرفت.

به گزارش مملکت ما ، خودرو ایده ای Halcyon، جدیدترین دستاورد این کمپانی است که بر پایه پلت فرم معروف گروه استیلانتیس STLA طراحی و مهندسی شده است. پلت فرمی که در نسخه برقی داج دایتونا نیز استفاده خواهد شد.

کرایسلر بار دیگر‌خبرساز شده، خودرویی جدید و زیبا البته در قالب یک‌ نمونه ایده ای را معرفی کرده که بنظر‌ حرفهای زیادی برای گفتن دارد.

کانسپت جدید کرایسلر ارتفاع بسیار‌کمی‌ داشته تا آنجا که دماغه خودرو تنها ۴ اینچ از زمین فاصله دارد اما در کنار این ویژگی خاص، فضای داخلی هالسیون با توجه به زاویه ۹۰ درجه‌ای بازشو دربها بسیار وسیع و دلباز است.

طراحی بدنه خودرو در نهایت سادگی، بدور از اغراق و بسیار مدرن بوده و جزییاتی نظیر فرم پردازی گریل عریض خودرو باعث شده تا نتوانیم خیلی آنرا کانسپت خطاب کنیم.

در نمای جانبی، اِلِمان آبشش مانندی که اثر و امتدادش را بر روی دربهای خودرو نیز مشاهده میکنیم توانسته از یکنواختی و سادگی بیش از حد گشتالت کلی خودرو به نحو زیبایی بکاهد.

این خودرو از سطح خودران ۴ بهره میبرد که در آن پدالها و فرمان بطور‌ کامل جمع شده و تجربه سفری متفاوت را برای سرنشینانش رقم میزند.

امکان تغییر زاویه صندلیها به چیدمانی نظیر مبل راحتی، قابلیت تیره و روشن شدن هوشمند شیشه ها و تعبیه یک صفحه نمایش شفاف عریض مرکزی در کنسول میانی بخشی دیگر‌ از خصوصیات این محصول ایده ای کرایلسر میباشد.

با اتکا به قابلیت هوش مصنوعی و تعبیه اسکنر/سنسورهای بایومتریک، خودرو دیگر شما را میشناسد و پس از ورود به داخل‌کابین با پخش موزیکی مطابق روحیه تان،به شما خوشامد میگوید.

در کنار این امکان و بسیاری دیگر از جزییات جذاب طراحی و تکنولوژی باید گفت که فعلا و در حال ظاهر، هیچ نشانه ای از ورود این خودرو به خط تولید دیده نمیشود اما همین که پس از مدتها سکوت، کرایسلر خودی نشان داده و محصول ایده ای جدیدی را معرفی نموده میتواند نشان از تصمیم جدی این شرکت برای ورود به بازار خودروهای برقی هوشمند آینده دانست.

انتهای پیام/

نظرات

پربازدید ترین اخبار