|

تویوتا گرند هایلندر ۲۰۲۴ رونمایی خواهدشد

تویوتا گرند هایلندر ۲۰۲۴ رونمایی خواهدشد

تویوتا سورپرایز جدیدی برای رفع عطش خریداران SUV های خود ارائه کرد.

به گزارش مملکت ما ، تویوتا گرند هایلندر جدید بزودی در موتورشو شیکاگو رونمایی میشود و بر اساس اخبار مختصر منتشره سه گزینه موتور برای این مدل وجود دارد که با یک پیشرانه ۴ سیلندر ۲.۴ لیتری توربوشارژ شروع می شود و پس از آن نسخه هیبریدی ۲.۵ لیتری قرار دارد و در آخر مدل هیبرید مکس با قدرت ۳۶۲ اسب بخار چهارچرخ محرک قرار دارد

احتمالاً نسخه هیبریدی مکس برای گرند هایلندر مشابه آن چیزی است در تویوتا کراون ارائه می‌شود و بد نیست بدانید در قویترین نسخه با یک SUV قدر قدرت روبرو هستید که می تواند در ۶.۳ ثانیه به سرعت ۶۰ مایل در ساعت برسد و ۵۰۰۰ پوند را یدک بکشد.

گرند هایلندر بر روی پلت فرم TNGA-K تویوتا بنا شده و دارای استایلی متمایز با جلوپنجره اصطلاحا "سر چکشی" و بدنه ای صاف، اتو کشیده و بدون خطوط شلوع بر روی بدنه، همانند "راوفور" است.

نکته مهم دیگر آنکه تقریباً هیچ شیبی در خط سقف به چشم نمیخورد و از این نظر با هندسه ای خشک و خشن و SUV تر روبرو هستیم.

سه سطح تریم داخلی و تزیینات بدنه شامل XLE، Limited، و Platinum، برای این مدل ارائه میشود که تفاوت سایز رینگ و تایر و سر اگزوز ها از بارزترین تفاوت ها میباشد.

با ورود به فضای کابین، داشبوردی کامل و با کیفیت را در مقابل دید داریم، صرف نظر از سطح تریم، خریداران گرند هایلندر صندلی های ردیف سوم با فضای کافی برای چند چمدان را در پشت خود دارند.

بر روی داشبورد و کنسول میانی، یک سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحه نمایش لمسی ۱۲.۳ اینچی استاندارد وجود دارد. صندلی‌های مجهز به گرمکن برقی در مدل پایه XLE به همراه شش شارژر USB، یک شارژر بی‌سیم و مجموعه سیستم‌های کمک راننده و ایمنی Toyota Safety Sense ۳.۰ نیز ارائه می‌شوند.

با بررسی نسخه Grand Highlander Limited مواردی همانند صندلی‌های چرم + گرم‌کن و تهویه‌شونده اضافه می‌شود. همچنین فرمان گرم‌کن دار،سیستم صوتی JBL با ۱۱ بلندگو، سنسورهای پارک کامل، درب برقی صندوق و غیره وجود دارد.

در نمای بیرونی و بدنه، نسخه Limited با رینگهای ۲۰ اینچی و چراغهای LED برای چراغ‌های روز و مه شکن نیز ارائه میشود و اگر پیشرانه Hybrid Max را انتخاب کنید میتوانید یک خروجی برق ۱۵۰۰ وات نیز داشته باشید.

در بخش سیستمهای چندرسانه ای و سامانه فرمان صوتی برای دسترسی به سیستم های مختلف و همچنین خدمات متصل مانند Cloud Navigation و Destination Assist ارائه می دهد همچنین تویوتا برخی از خدمات اشتراکی مانند Remote Connect را برای فعال کردن سیستم‌های مختلف مانند چراغ‌های جلو، قفل درها یا راه‌اندازی موتور از طریق تلفن هوشمند را ارائه می‌دهد.

لیزا ماتراتزو معاون گروه بازاریابی تویوتا میگوید:

«قطعاً در بازار امروز به یک SUV سایز متوسط نیاز است که راحتی سرنشینان در هر سه ردیف در اولویت بوده و به همین دلیل گرند هایلندر گزینه نهایی است.

اطلاعات بیشتر در مورد Grand Highlander ۲۰۲۴، از جمله قیمت و تاریخ فروش آن، در اواخر تابستان ۲۰۲۳ اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

نظرات

پربازدید ترین اخبار