|

ممنوعیت بکارگیری اتباع گیری برای کار در استان کردستان

ممنوعیت بکارگیری اتباع گیری برای کار در استان کردستان

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کردستان گفت: کار کردن اتباع خارجی در کردستان ممنوع است و با کارفرمایانی که اقدام به بکارگیری این افراد کنند برخورد می‌شود.

به گزارش مملکت ما ، سید مهدی روشن چهارشنبه شب در جمع اصحاب رسانه کردستان با تاکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات اظهار کرد: لازمه حضور گسترده در انتخابات در شور مردم و همراهی و اطلاع‌رسانی رسانه‌ها است.

وی با اشاره به اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات اندیشیده شده است، خاطرنشان کرد: حضور مردم نیاز به روشنگری، برقراری امنیت روانی جامعه برای ممانعت از تخریب‌ها و همچنین امنیت صندوق‌های رأی دارد و در این راستا جلساتی نیز برای برنامه‌ریزی بهتر برگزار شده است.

مدیرکل سیاسی امنیتی استانداری کردستان با بیان اینکه دشمن به دنبال تهدید و تخریب کاندیداها است، گفت: اجازه تخریب در انتخابات را نخواهیم داد و باید آرامش لازم در جامعه با حضور حداکثری مردم و همکاری و همراهی خبرنگاران فراهم شود.

وی تصریح کرد: از انتخابات گذشته تا به امروز شاهد شور و نشاط مردم بوده‌ایم و باید این فضای شور و نشاط انتخاباتی را همچنان شاهد باشیم.

روشن همچنین به نارضایتی مردم از دستگاه‌های خدمت‌رسان پرداخت و یادآور شد: ۳۰ درصد از عوامل نارضایتی عمومی در استان با برگزاری یک جلسه عمومی مدیران رفع شده است.

وی در ادامه به موضوع حضور اتباع خارجی در کردستان پرداخت و عنوان کرد: ما نباید اجازه دهیم این اتباع در کارگاه‌های صنعتی و زمین‌های کشاورزی استان فعالیت کنند.

مدیرکل امنیتی استانداری کردستان اضافه کرد: حضور اتباع خارجی در کردستان ممنوع است و با کارفرمایانی که این افراد را بکارگیری کنند برخورد می‌شود.

روشن اضافه کرد: از اماکن و اداره کار خواسته‌ایم با کارفرمایانی که اقدام به بکارگیری اتباع خارجی می‌کنند، برخورد جدی صورت گیرد.

انتهای پیام/

نظرات

پربازدید ترین اخبار