|

رئیس جدید اتاق بازرگانی چهارمحال و بختیاری انتخاب شد

رئیس جدید اتاق بازرگانی چهارمحال و بختیاری انتخاب شد

با رای اکثریت هیات نمایندگان، شهرام زارع فارسانی به عنوان رئیس جدید اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری انتخاب شد.

به گزارش مملکت ما ، بر اساس گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری، نخستین جلسه هیات نمایندگان دوره دهم اتاق بازرگانی چهارمحال و بختیاری عصر روز گذشته پس از ابلاغ اعتبارنامه‌های اعضای جدید هیات نمایندگان این اتاق از سوی انجمن نظارت بر انتخابات اتاق‌های سراسر کشور و با حضور اعضای جدید و رئیس سابق برگزار شد که در این نشست رئیس و هیئت رئیسه جدید اتاق استان انتخاب شدند.

بر این اساس و با رأی اعضای حاضر هیات نمایندگان، شهرام زارع به عنوان رئیس، امین مالکی نایب رئیس اول، سعید فیاضی نایب رئیس دوم، شهریار حیدری پور خزانه دار و عبدالکریم کریمی به عنوان منشی از سوی هیات نمایندگان دهمین دوره اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری برای دوره چهار ساله انتخاب شده و قبول مسئولیت کردند.

همچنین بهنام علیخانی، احمد مختار، فرج‌الله نجفی و ایمان اخوان به عنوان نمایندگان اتاق چهارمحال و بختیاری در اتاق بازرگانی ایران انتخاب شدند.

انتهای پیام/

نظرات

پربازدید ترین اخبار