|

همایش روز ملی صنعت و معدن استان آذربایجان‌غربی برگزار شد

همایش روز ملی صنعت و معدن استان آذربایجان‌غربی برگزار شد

همایش روز ملی صنعت و معدن استان آذربایجان‌غربی برگزار شد.

به گزارش مملکت ما ، قاسم کریمی ریاست اتاق بازرگانی،صنایع،معادن و کشاورزی ارومیه در آیین بزرگداشت روز صنعت و معدن آذربایجان غربی با تلاش های بخش خصوصی در کمک به رشد و توسعه کشور گفت : بخش خصوصی کشور اثبات کرده است که میتواند با تکیه بر توان داخلی چرخ دنده های اقتصاد را بدون تکیه به نفت به حرکت درآورد.

رییس اتاق ارومیه افزود : باید از استاندار ساعی و رییس کل دادگستری آذربایجان غربی حمایت های ویژه خود از واحدهای صنعتی و تولیدی استان که در این دوران سخت در کنار فعالان اقتصادی هستند تشکر نمایم زیرا که با حمایت این دو عزیز اینک استان آذربایجان غربی شاهد کاهش نرخ بیکاری و بهبود فضای کسب و کار است.

وی با اشاره به نام گذاری سالها توسط مقام معظم رهبری افزود : مقام معظم رهبری هر ساله با حساسیتی خاص نام گذاری سالهای را انجام میدهند که در دهه اخیر شاهد نام گذاری ها در راستای جهاد اقتصادی ، حمایت از تولید داخلی و رشد تولید ، ایجاد اشتغال برای جوان ایرانی و مقابله با تورم بوده است.

کریمی با اشاره به تاثیر تحریم ها در اقتصاد ایران افزود : با اینکه تحریم ها اقتصاد ایران بویژه صنایع کشور را تحتا تاثیر خود قرار داده است اما در این بین سوءمدیریت ها و موانع داخلی بیش از تحریم ها صنایع را با فشار مضاعف روبرو نموده است.

رییس اتاق بازرگانی ارومیه افزود : بروکراسی های اداری ، قوانین ناکارآمد ، بخشنامه های خلق الساعه ، رویه سخت گیرانه مالیاتی و تامین اجتماعی ، دعاوی بانکی ، قوانین کار و بازگشت ارز حاصل از صادرات بگونه ای است که بخش زیادی از انرژی و زمان کارآفرینان و صاحبان صنایع را به خود اختصاص میدهد.

انتهای پیام/

نظرات

پربازدید ترین اخبار