|

نمایشگاه بهاره فروش کالاهای مورد نیاز مردم در ورامین آغاز شد

نمایشگاه بهاره فروش کالاهای مورد نیاز مردم در ورامین آغاز شد

سرپرست اتاق اصناف شهرستان ورامین گفت: در آستانه فرا رسیدن عید سعید نوروز و ماه مبارک رمضان، نمایشگاه بهاره فروش کالاهای مورد نیاز مردم در ورامین برپا شد.

به گزارش مملکت ما ، ابوطالب شیرکوند اظهار داشت: به منظور رفاه حال شهروندان در ایام پایانی سال و در آستانه ماه میهمانی خداوند متعال و نیز با هدف جلوگیری از افزایش قیمت کالاهای عمومی مورد نیاز مردم، نمایشگاه عرضه مستقیم کالای بهاره در شهرستان ورامین برپا شد. وی افزود: در این نمایشگاه تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان، محصولات مورد نیاز مردم را در ۴۰ غرفه نسبت به عرضه کالا به صورت مستقیم عرضه می‌کنند.

وی اظهار داشت: کیف و کفش، لباس مردانه، زنانه و بچگانه، روسری، آجیل و خشکبار، جوراب، وسایل تزئینی و صنایع دستی و اقلام تنظیم بازاری با حذف واسطه‌ها و با قیمتی پائین‌تر از بازار مصرف به مردم عرضه می‌شود.

شیرکوند تصریح کرد: گروه‌های جهادی نیز در این نمایشگاه حضوری فعال داشته و با برپایی ۲ غرفه، نسبت به عرضه محصولات تولیدی بانوان و تولیدکنندگان خانگی در حوزه مواد غذایی، صنایع دستی و … اقدام می‌کنند.

وی افزود: علاوه بر این، با برپایی دو غرفه کالاهای تنظیم بازار از جمله مرغ، گوشت، شکر و … نیز در طول برگزاری نمایشگاه به مردم ارائه می‌شود و غرفه‌های منتخب نیز به عرضه اقلام کالابرگی به متقاضیان اقدام می‌کنند.

رئیس اتاق اصناف ورامین گفت: تعدادی از تولیدکنندگان صنفی نیز در این نمایشگاه به عرضه محصولاتی از جمله لوازم خانگی و ظروف تفلون مبادرت می‌ورزند.

وی تأکید کرد: کیفیت کالاهای ارائه شده از سوی کارشناسان مورد بررسی قرار گرفته تا اجناس ارائه شده در بهترین شرایط فیزیکی نمایشگاهی و در کیفیتی مناسب عرضه شود از این رو، قیمت کالاهای عرضه شده در این نمایشگاه حداقل ۱۵ تا ۲۰ درصد کمتر از بازار مصرف است.

شیرکوند افزود : بازرسان اتاق اصناف در محل نمایشگاه حضور داشته و نسبت به رسیدگی به شکایات احتمالی مردم اقدام کرده و بر عرضه کالا نظارت مستمر دارند.

نمایشگاه بهاره ورامین تا ۲۷ اسفند در سالن ورزشی استادیوم تختی مستقر در میدان پلیس پذیرای عموم مردم است.

انتهای پیام/

نظرات

پربازدید ترین اخبار