|

اطلاعیه قطع گاز در آبدانان

اطلاعیه قطع گاز در آبدانان

شرکت گاز استان ایلام از قطعی گاز در برخی مناطق شهری و روستایی شهرستان آبدانان طی فردا یکشنبه خبر داد.

به گزارش مملکت ما به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان ایلام، در این اطلاعیه آمده است: به اطلاع مردم شریف شهرستان آبدانان می رساند به دلیل انجام پاره ای تعمیرات بر روی خط فلزی،گاز روستاهای بخش سرابباغ شامل شهر سرابباغ و روستاهای سرپله، ژیور، گل گل علیا و سفلی، و چمکبود علیا و سفلی، وچکاب جودکی و همچنین چم کبود، طلور و ماهوته از توابع بخش مرکزی از ساعت ۷ صبح الی ۲۱ شب فردا یکشنبه مورخ ۱۱ تیرماه سال ۱۴۰۲ قطع می گردد.

نکات قابل توجه در اطلاعیه:

به منظور حفظ فشار گاز در خطوط تغذیه و شبکه داخلی مصارف خانگی، گاز صنایع پرمصرف، شهرکهای صنعتی، ادارات، تعاونی ها، مرغداریها و کلیه CNG های مناطق ذکر شده مذکور از ساعت ۷ صبح لغایت ۲۱ مورخ ۱۱ تیرماه سال ۱۴۰۲ قطع می گردد.

ادارات و ارگانها، صنایع، رستورانها، مرغداریها، بیمارستانها و نانوایی ها ای مناطق نسبت به تأمین سوخت دوم و جایگزین اقدام نمایند.

به منظور رعایت نکات ایمنی، مشترکین گرامی که در زمان قطع گاز در منزل حضور نداشته و یا قصد خروج از منزل را دارند خواهشمند است نسبت به بستن شیر اصلی بعد از کنتور گاز خود اقدام نمایند.

در زمان وصل گاز ، از کلیه مشترکین گرامی خواهشمند است ضمن صبر و شکیبایی لازم، وصل گاز اشتراک خود را به مأموران آموزش دیده شرکت گاز استان سپرده و از هرگونه دستکاری رگولاتور، علمک، کنتور و تأسیسات گازرسانی خودداری نمایند.

بدینوسیله ضمن درخواست از همه مشترکین گرامی در رعایت حداکثر صرفه جویی در مصرف گاز، به اطلاع می رساند همکاران شرکت گاز استان ایلام تمام تلاش خود را جهت به حداقل رساندن مدت زمان قطعی گاز مشترکین به کار خواهند گرفت.

ضمن پوزش از توقف در ارائه خدمات مستمر به مشترکین عزیز مناطق یاد شده، خواهشمند است تمهیدات لازم جهت تأمین و استفاده از سوخت جایگزین را در طول مدت مذکور اتخاذ فرمایید.

انتهای پیام/

نظرات

پربازدید ترین اخبار