|

وزیر راه و شهرسازی، ۱۱ هزار واحد مسکونی در آذربایجان‌شرقی افتتاح کرد

وزیر راه و شهرسازی، ۱۱ هزار واحد مسکونی در آذربایجان‌شرقی افتتاح کرد

وزیر راه و شهرسازی در حاشیه افتتاح ۱۱ هزار و ۳۰۰ واحد مسکونی در استان آذربایجان‌شرقی، گفت: تا پایان سال ۴۰۰ هزار متقاضی، برای ساخت خانه ویلایی زمین دریافت خواهند کرد

به گزارش مملکت ما ، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در مراسم افتتاح ۱۱ هزار و ۳۰۰ واحد مسکونی در استان آذربایجان شرقی با اشاره به اعطای زمین به ۴۰۰ هزار متقاضی برای ساخت خانه ویلایی تا پایان سال ۱۴۰۲ گفت: تا امروز بیش از ۳۲ هزار هکتار زمین برای نهضت ملی مسکن تامین شده است.

بذرپاش، سیاست دیگر در نهضت ملی مسکن را شهرک سازی دانست و افزود: ساخت شهرک در ۵۰ نقطه از کشور هدفگذاری شده است و از سرمایه‌گذاران دعوت می‌شود در این فرایند مشارکت کنند.
وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: ۲۷ شهر ساحلی در حاشیه دریای عمان و خلیج فارس طراحی شده است تا همه استان‌های فاقد ساحل با استان‌های ساحلی هم پیوندی داشته باشند و از اقتصاد دریا بهره‌مند شوند.
امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی ۱۱ هزار و ۳۰۰ واحد مسکونی شامل ۲۴ پروژه در قالب طرح نهضت ملی مسکن، واحد مسکونی خودمالکی روستایی و واحد مسکونی خودمالکان شهری در شهر‌های میانه، بستان‌آباد، اهر، مراغه و مرند استان آذربایجان شرقی افتتاح شد.

انتهای پیام/

نظرات

پربازدید ترین اخبار