|

حادثه در خط ۲ مترو اصفهان / بخشی از دیواره ریزش کرد

حادثه در خط ۲ مترو اصفهان / بخشی از دیواره ریزش کرد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: بخشی از دیواره سازه کارگاه عملیات اجرایی خط ۲ مترو ریزش کرد.

به گزارش مملکت ما ، منصور شیشه فروش اظهار کرد: حادثه ریزش بخشی از دیواره سازه نگهبان در کارگاه اجرای سازه‌های ایستگاه خط ۲ مترو در عمق ۲۲ متری زمین واقع در شمال خیابان ابن سینا ساعت ۱۷ امروز گزارش شد.

وی افزود: عملیات پرسازی و پایدار سازی دیواره در حال انجام است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه در این حادثه آسیب ندیده است، اضافه کرد: با همکاری پلیس راهور محدودیت‌های ترافیکی برای پیشگیری از بروز اثرات حادثه در سطح زمین تا پایداری و ایمن سازی محل اجرا شد.

شیشه فروش تصریح کرد: خط ۲ مترو به طول ۲۲ کیلومتر از شهرک امام حسین آغاز و تا خیابان شهید حجازی و کهندژ ادامه خواهد یافت و تاکنون بیش از ۸ کیلومتر از طول خط حفاری شده است.

جزئیات محدودیت‌های ترافیکی وضع شده در پی ریزش خط ۲ مترو اصفهان

علی اصغر زارع با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی ایستگاه خط ۲ مترو اظهار کرد: به دلیل ریزش بخشی از دیواره سازه نگهبان در کارگاه اجرای سازه‌های ایستگاه خط ۲ مترو، کاهش ایمنی در خیابان ابن‌سینا و احتمال بروز خطر برای خودروهای عبوری، محدودیت و ممنوعیت‌های ترافیکی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: در مسیرهای منتهی به خیابان این سینا از سمت میدان امام علی (ع) و مسیر خیابان کمال و میدان قدس محدودیت تردد اجرایی شده است.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان تصریح کرد: با توجه به محدودیت‌های وضع شده، شهروندان باید از مسیرهای جایگزین خیابان ولیعصر به سمت صغیر، خیابان سروش به سمت قدس و مدرس و میدان امام علی (ع) به سمت خیابان عبدالرزاق استفاده کنند.

زارع با بیان اینکه اقدامات انجام شده به منظور تأمین امنیت شهروندان است و انتظار می‌رود شهروندان نیز با پلیس همکاری لازم را داشته باشند، خاطرنشان کرد: محدودیت‌های ترافیکی وضع شده در این محدوده تا اطلاع بعدی، تداوم خواهد داشت.

انتهای پیام/

نظرات

پربازدید ترین اخبار