|

نیسان ورسا، ارزان‌ترین خودروی جدید بازار آمریکا

نیسان ورسا، ارزان‌ترین خودروی جدید بازار آمریکا

نیسان ورسا، ارزان‌ترین خودروی جدید بازار آمریکا است.

به گزارش مملکت ما، قیمت نیسان ورسا از ۱۸۳۳۰ دلار شروع می شود و این یکی از معدود خودروهای جدیدی است که قیمت آن کمتر از ۲۰۰۰۰ دلار در آمریکا است.

 با توقف تولید میتسوبیشی میراژ در سال ۲۰۲۵، ورسا همچنان عنوان ارزان‌ترین خودروی جدید در آمریکا را یدک میکشد.

حقیقت آنست که خودروهای ارزان قیمت در حال محو شدن می‌باشند و درست در زمانیکه تولید میتسوبیشی میراژ برای سال ۲۰۲۵ متوقف می شود و تعداد انگشت شماری از رقبای زیر ۲۰۰۰۰ دلار مانند کیا ریو و شورولت اسپارک در چند سال گذشته بازار را ترک کرده اند شرایط برای ورسا مهیا شده است.  

نیسان ورسا تا سال ۲۰۲۵ باقی خواهد ماند و هنوز هم برای خریدش به کمتر از ۲۰۰۰۰ دلار نیاز دارید.

ورسا ۲۰۲۵ با پایه قیمتی از ۱۸۳۳۰ دلار شروع می شود که این یک افزایش جزئی نسبت به سال گذشته است، یعنی زمانیکه Versa ۱۷۲۲۵ دلار قیمت داشت، اما برای مدل پایه S زیر مرز ۲۰۰۰۰ دلار باقی می ماند.  این بدان معناست که هنوز هم ارزان‌ترین خودروی جدید در ایالات متحده است.

photo_2024-09-24_00-40-48

با این حال، Versa در سال ۲۰۲۵ از ویژگی ها و آپشنهای زیادی برخوردار نیست اما با یک گاراننی بهتر نظیر سه مرحله تعویض روغن یا هر ۲۴۰۰۰ مایل عرضه میشود، در حالی که تریم‌های S و SV دارای چراغ‌های LED جدید هستند.

سدان اقتصاوی Versa هنوز تنها خودرو در کلاس خود با مجموعه ایمنی فعال پیشرفته است که شامل مواردی مانند ترمز اضطراری خودکار با تشخیص عابر پیاده، ترمز اضطراری خودکار عقب و کمک نور بالا است همچنین خریداران می توانند مواردی مانند کروز کنترل تطبیقی ​​و سیستم هشدار راننده را در تریم های بالاتر اضافه کنند.

photo_2024-09-24_00-40-49

photo_2024-09-24_00-40-49 (2)

 ورسا دارای همان موتور ۱.۶ لیتری چهار سیلندر قبلی است که ۱۲۲ اسب بخار قدرت و ۱۱۴ پوند فوت گشتاور تولید می کند، که با یک گیربکس پنج سرعته دستی در مدل پایه S یا CVT جفت می شود.  مدل CVT در هر شهر گالن ۳۲ مایل، ۴۰ بزرگراه و ۳۵ ترکیب رتبه بندی شده است.

 شایعاتی وجود دارد که Versa ممکن است پس از سال ۲۰۲۵ در کنار آلتیما به گورستان ابدی برود.  بنابراین اگر می‌خواهید ارزان‌ترین خودروی آمریکا را به خانه ببرید، شاید این آخرین سالی باشد که این فرصت را دارید.

انتهای پیام/

نظرات