|

تحویل بیش‌ از ۶ هزار سند املاک در استان کرمان

تحویل بیش‌ از ۶ هزار سند املاک در استان کرمان

۶ هزار و ۱۲۲ سند در عرصه های مختلف کرمان روز چهارشنبه در مراسمی با حضور معاون قوه قضاییه و رییس سازمان ثبت اسناد و املاک، مسئولان قضایی، صمت و شهرک های صنعتی این استان تحویل متقاضیان شد.

به گزارش مملکت ما به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان کرمان، این مراسم با حضور معاون وزیر صمت و مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی کشور در نشست شورای قضایی استان کرمان و افتتاح ویدئو کنفرانسی اداره ثبت اسناد و املاک منوجان همراه بود.

فرشاد مقیمی ادامه داد: در حوزه صدور اسناد مالکیتی در استان های مختلف مشکلات وجود داشته که این مشکل در سالجاری برطرف شد و تعدادی از اسناد مالکیت نیز صادر شده که از این تعداد ۸۱۳ مورد در استان کرمان بوده است.

وی بیان کرد: صدور اسناد مالکیت واحدهای صنعتی، در راستای جذب سرمایه در گردش برای واحدها بسیار موثر و راهگشا است.

معاون زیر صمت و مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی کشور ضمن تاکید بر اینکه ۱۳۲ هزار هکتار اراضی شهرک های صنعتی کشور سند مالکیت دریافت کرده‌اند، خاطرنشان کرد: ۹۸ درصد از اراضی در اختیار ما سند ثبتی دارند که بخشی از این اراضی اسناد تفکیکی خود را نیز دریافت کرده اند.

رییس کل دادگستری استان کرمان نیز در این نشست افزود: سال‌ها مسئولان قضایی، اجرایی و مردم شهرستان منوجان در جنوب کرمان درخواست راه اندازی اداره ثبت اسناد و املاک را داشتند که با پیگیری‌های مدیران شهرستانی و همراهی مدیرکل ثبت اسناد استان، این اداره در شهرستان منوجان راه‌اندازی شد.

حل دعاوی در گرو اسناد صحیح و دقیق است

امام جمعه شهرستان منوجان نیز در این نشست افزود: اگر اسناد صحیح و دقیق تنظیم شوند بسیاری از دعاوی در جامعه حل خواهد شد.

جمشید سراجی فرماندار شهرستان منوجان نیز در این نشست گفت: ساختمان فعلی اداره ثبت اسناد و املاک منوجان به صورت امانی در اختیار این اداره قرار دارد و به‌زودی زمینی در بهترین موقعیت مکانی در اختیار این سازمان قرار می گیرد تا نسبت به احداث ساختمان این اداره اقدام شود.

انتهای پیام/

نظرات

پربازدید ترین اخبار