معاون وزیر راه: پروژه جدیدی آغاز نمیشود و تمرکز اصلی بر تکمیل طرحهای نیمهتمام است

معاون برنامهریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی با اشاره به سیاستهای این وزارتخانه گفت: پروژه جدیدی آغاز نمیشود و تمرکز اصلی بر تکمیل طرحهای نیمهتمام است، اما به دلیل اهمیت ویژه محور فسا – جهرم و پیگیریهای نماینده مردم فسا، اجرای باند دوم این محور در دستور کار قرار گرفت.
به گزارش مملکت ما، عبدالله ارجاعی شیرازی پنجشنبه، ۲۰ شهریور در مراسم آغاز عملیات اجرایی احداث باند دوم محور فسا – جهرم با تأکید بر توان مهندسان ایرانی گفت: کشور ما از ظرفیت مهندسان متخصص و توانمند برخوردار است و انتظار میرود کیفیت اجرای پروژهها در سطح بالایی باشد.
وی افزود: با توجه به اهمیت این محور و نقش آن در کاهش تصادفات و تلفات جادهای، انتظار داریم عملیات اجرایی پروژه در مدت زمان کوتاهتری به سرانجام برسد تا مردم هرچه سریعتر از مزایای آن بهرهمند شوند.
معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: سیاست وزارت راه و شهرسازی بر تکمیل پروژههای نیمهتمام متمرکز است و پروژه جدیدی آغاز نمیشود، اما به دلیل اهمیت ویژه محور فسا – جهرم و پیگیریهای نماینده مردم فسا، اجرای این پروژه در دستور کار قرار گرفت.
ارجاعی همچنین بر لزوم همکاری مردم برای رفع معارضین در مسیر احداث زیرگذر «صحرارود» تأکید کرد.
مدیرکل راه و شهرسازی فارس نیز در این مراسم گفت: محور فسا – جهرم به صورت دو باند رفت و دو باند برگشت احداث خواهد شد. در طول مسیر یک پل بزرگ با ده دهانه هشت متری و همچنین زیرگذر صحرارود احداث میشود که علاوه بر تسهیل عبور و مرور، موجب کاهش نقاط حادثهخیز و ارتقای ایمنی این محور خواهد شد.
محمدمهدی عبداللهی تکمیل این پروژه را در کاهش ترافیک، کوتاه شدن زمان سفر و ارتقای ایمنی تردد در این محور مهم ارتباطی استان مؤثر دانست.
عملیات اجرایی احداث باند دوم محور فسا – جهرم به طول ۲۵ کیلومتر با برآورد اولیه ۷۵۰ میلیارد تومان با حضور استاندار فارس، معاون وزیر راه و شهرسازی، نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل راه و شهرسازی فارس و جمعی از مدیران ملی و استانی آغاز شد.
این پروژه با هدف ارتقای ظرفیت ترافیکی، افزایش ایمنی و کاهش تصادفات محور پرحادثه فسا – جهرم اجرا میشود.
انتهای پیام/
نظرات