|

معرفی مرسدس بنز CLA ۲۰۲۴

معرفی مرسدس بنز CLA 2024

مرسدس بنز CLA 2024 معرفی شد.

به گزارش مملکت ما ، به تازگی مرسدس بنز از نسخه ۲۰۲۴ مدل CLA به همراه تغییراتی جزئی در ظاهر و کابین و نیز فناوری های پیشرفته و پیشرانه های ارتقاء یافته رونمایی کرده است تا جایگاه این مدل را به عنوان یک محصول کامپکت و پیشرو تقویت کند.

تغییرات ظاهری ایجاد شده در مدل ۲۰۲۴ CLA بسیار جزئی بوده که از جمله آن می توان به اصلاح جلوپنجره به همراه الگوی ستاره ای جدید، ورودی ها هوای سپر بزرگ تر، دیفیوزر عقب جدید و همچنین گرافیک مدرن چراغ های LED جلو و عقب که شخصیتی اسپرت تر را برای CLA به ارمغان آورده است.

همچنین ویژگی های ظاهری جدیدی مانند رنگ آبی جدید، طرح های گرافیکی جدید بر روی رکاب ها و نیز رینگ های ۱۹ اینچی به روز شده به عنوان بخشی از تجهیزات سفارشی ارائه شده در CLA نیز به چشم می خورد که قابلیت شخصی سازی آن را افزایش می دهد.

در داخل کابین نیز همانند نمای بیرونی، تغییرات جزئی صورت گرفته و به رنگ ها و تریم جدید محدود شده است.

از جمله این تجهیزات می توان به صفحه نمایش های دوگانه ۷ و ۱۰/۲ اینچی استاندارد یا دو نمایشگر ۱۰/۲ اینچی سفارشی اشاره کرد.

ضمن اینکه فرمان استاندارد با پوشش چرم ناپا و یا فرمان اسپرت با پوشش چرم مصنوعی «ARTICO»، عناصر تزئینی کربنی و یا چوبی، از دیگر ویژگی های جدید کابین CLA ۲۰۲۴ می باشند.

به علاوه اینکه روکش پارچه ای صندلی ها از مواد ۱۰۰ درصد بازیافتی تشکیل شده است.

خط تولید ا ام گ CLA، از مدل های ۳۵ و ۴۵S تشکیل شده است که قدرت پیشرانه در مدل نخست ۳۰۲اسب بخار و در مدل دوم ۴۱۶ اسب بخار و ۵۰۰نیوتن متر می باشد و ظرف مدت ۴ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت دست میابد.

ضمن اینکه تمامی این مدل ها مجهز به سیستم الکتریکی خفیف ۴۸ ولتی می باشند که بر روی موتور ۴سیلندر دو لیتری آن قرار گرفته اند.

همچنین همانند نسخه پیشین پیشرانه های استاندارد به همراه قدرت کمتر در دسترس خریداران قرار دارد که همگی آن ها به گیربکس های ۷ و ۸ سرعته دو کلاچه مجهز می باشند.

تمامی مدل های جدید CLA، در نسخه های کوپه و شوتینگ بریک اواخر سال جاری میلادی وارد بازارهای جهانی خواهد شد و قیمت آن نیز در زمان عرضه اعلام می شود.

انتهای پیام/

نظرات

پربازدید ترین اخبار