|

۳۰۶ نمایندگی ایرانخودرو بصورت کشیک در نوروز فعالند

۳۰۶ نمایندگی ایرانخودرو بصورت کشیک در نوروز فعالند

مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو از خدمت رسانی امداد خودرو ایران به مسافران با حضور ۲۵۰۰ اکیپ امدادی در تعطیلات نوروزی خبر داد.

به گزارش مملکت ما از ایران خودرو؛ آقای بابک سلاجقه در بازدید از مرکز تماس هوشمند شرکت امدادخودرو ایران‌گفت: در طرح امداد و خدمت‌رسانی به هموطنان در تعطیلات نوروزی، ۳۰۶ نمایندگی به صورت کشیک آماده ارایه خدمات به مشتریان هستند و ناوگان امدادی مجهز با حضور ۲۵۰۰ اکیپ‌شیفت امدادی شرکت امدادخودرو ایران شامل ترکیبی از امدادپلاس، خودروبر، موتورسوار، امداد بانوان، امدادسوییچ، امداد گلس و ۱۷ پایگاه ثابت امدادی ایران‌خودرو در حال خدمت‌رسانی به هم‌وطنان هستند.

وی افزود: طرح امداد و خدمت‌رسانی به هموطنان در تعطیلات نوروزی از ۲۴ اسفند ماه ۱۴۰۱ آغاز شده و تا ۱۴ فروردین امسال ادامه دارد.

براساس این گزارش؛ شماره سراسری ۰۹۶۴۴۰ امدادخودرو ایران، وب‌سایت www.۰۹۶۴۴۰.com و پیام رسان ایساکو از جمله درگاه‌های مطمئن گروه صنعتی ایران‌خودرو برای ارایه خدمات خودرویی به مشتریان در هر ساعت از شبانه روز است.

مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو و هیئت همراه در پنجمین روز سال ۱۴۰۲ با حضور در مرکز تماس شرکت امدادخودرو ایران و ستاد فرماندهی طرح خدمات نوروزی، از نحوه پاسخ‌گویی و مدیریت ارایه خدمات به مشتریان بازدید کردند.

انتهای پیام/

نظرات

پربازدید ترین اخبار