|

۶ واحد تولیدی راکد در ابهر دوباره فعال شد

۶ واحد تولیدی راکد در ابهر دوباره فعال شد

فرماندار ابهر از بازگشت مجدد شش واحد تولیدی به چرخه تولید در ابهر خبر داد.

به گزارش مملکت ما ، احمد ذوالقدر در جلسه شورای اداری ابهر با اشاره به بازدیدهای انجام شده و افتتاح پروژه‌های مختلف همزمان با هفته دولت در ابهر که با حضور استاندار زنجان انجام شد، عنوان کرد: حل مشکلات شرکت سیوان، مجتمع آتاگنجی، شرکت زرساب، شرکت صدرا، مجتمع‌های خدماتی رفاهی و برخی از مشکلات آموزشی از اموری بود که در این سفر مورد توجه و بررسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه حاصل سفرهایی که استاندار زنجان به ابهر داشته مصوبات خوبی است که نتایج ارزنده‌ای برای شهرستان داشته است، ادامه داد: در نظر گرفتن اعتبار برای تعریض ۷ کیلومتر از جاده ابهر به قیدار یکی از اقداماتی است که می‌تواند نقش موثری در کاهش حوادث در این جاده داشته باشد.

وی با بیان اینکه کتابخانه مرکزی ابهر نیز یکی از پروژه‌های نیمه‌تمام ابهر است که بعد از گذشت ۱۰ سال تنها سهم ابهری‌ها از آن چند اسکلت نیمه‌کاره است، ادامه داد: انتظار داریم این پروژه در سفر دوم رئیس‌جمهور به استان مطرح شود.

وی با تاکید بر ضرورت اصلاح و بازنگری در برخی از شاخص‌های شهرستان از جمله راه و منطقه‌بندی کنکور، ادامه داد: این شاخص‌ها سال‌ها پیش تعیین شده و نیاز به بازنگری مجدد دارد.

فرماندار ابهر با اشاره به احیا شرکت سیوان بعد از ۱۲ سال، ادامه داد: احیای واحدهای تولیدی راکد یکی از سیاست‌های اصلی است که در شهرستان دنبال می‌شود که در همین راستا شش واحد تولیدی در شهرستان در این دولت به چرخه تولید بازگشته‌اند.

ذوالقدر با اشاره به اینکه شرکت سیمین نخ و گلخانه هیدج نیز با حضور رییس‌جمهور افتتاح می‌شود، خاطرنشان کرد: از مهم‌ترین پروژه‌های در حال انجام شهرستان می‌توان به کلینیک تخصصی و طرح توسعه بیمارستان شهید سلیمانی اشاره کرد که به علت تکمیل نشدن به صورت کامل در لیست پروژه‌های هفته دولت قرار نگرفتند.

انتهای پیام/

نظرات

پربازدید ترین اخبار