دلیل سفر ستاره سابق فوتبال پرتغال به ایران مشخص شد
یک آژانس تبلیغاتی در صفحه اینستاگرام خود خبر داد که لوئیس فیگو به عنوان سفیر یک برند تازه تاسیس به ایران آمده است.
به گزارش مملکت ما ، در روزهای گذشته یک آژانس تبلیغاتی تصویری از لوئیس فیگو بازیکن برجسته و پیشکسوت فوتبال منتشر کرد که به نوعی نوید همکاری این فوتبالیست به عنوان سفیر یک برند را میداد.
در روزهای اخیر، این آژانس تبلیغاتی ویدیویی را منتشر کرد که نشان میداد لوئیس فیگو به عنوان سفیر برند تاسیسی به ایران آمده است و این شرکت تبلیغاتی این همکاری را ترتیب داده است.
این برند تازه تاسیس که در زمینه مواد شوینده و سلولوزی فعالیت دارد، آنقدر تازه کار خود را آغاز کرده است که تقریبا محصولات این برند هنوز در هیچ فروشگاهی عرضه نمیشود و جستوجویی ساده در شبکههای اجتماعی نشان میدهد که از فعالیت اکانت این برند در اینستاگرام تنها یک هفته میگذرد اما در یک اقدام عجیب این برند تصمیم گرفته است تا اولین قدمهای خود را در حوزه مارکتینگ و برندینگ با آوردن لوئیس فیگو به ایران بردارد.
این برند همچنین «پاکیزگی در حد لالیگا» را به عنوان شعار برند خود انتخاب کرده است که از نظر برخی از فعالان و متخصصان این حوزه شعاری غیرمعمول به نظر میرسد و باید دید که آیا چنین شعاری میتواند در طولانی مدت، شعاری پایدار و همیشگی برای این برند باشد یا نه.
این سومین سفر لوئیس فیگو به ایران است. او یک بار برای انجام یک بازی دوستانه میان ستارگان فوتبال جهان و ایران در سال ۱۳۹۴ به ایران آمد و یک بار نیز میهمان عادل فردوسی پور در ویژه برنامه نود برای قرعه کشی جام جهانی ۲۰۱۸ بود. او در روز گذشته یک استوری منتشر کرد که در آن خبر داده بود برای بار سوم به ایران سفر کرده است. فیگو در این استوری اشاره کرده بود که حضورش در تهران به دلیل موضوعات کسبوکاریست نه ورزشی.
در نهایت اینکه باید صبر کرد و دید که نتایج این تصمیم پرهزینه برای یک برند تازه متولد چه خواهد بود.
انتهای پیام/
نظرات