|

افتتاح ۶ طرح در روستاهای بخش بندرریگ شهرستان گناوه

افتتاح ۶ طرح در روستاهای بخش بندرریگ شهرستان گناوه

در دهمین روز از گرامیداشت دهه مبارک فجر ۶ طرح در روستاهای بخش بندرریگ شهرستان گناوه به بهره‌برداری رسیدند.

به گزارش مملکت ما ، فرماندار گناوه روز یکشنبه در آیین افتتاح این طرح‌ها اظهار کرد: آسفالت معابر روستای مجنون با هشت میلیارد ریال ریال، سه زمین چمن مصنوعی در روستاهای "گوابین" با پنج میلیارد ریال، "کوهک" با ۱۵ میلیارد ریال و "چهاربرج" با ۱۵ میلیارد ریال اعتبار از عمده طرح‌های افتتاحی است.

محمد تقی صفری افزود: ۲ طرح شامل کارگاه محصولات خرمایی " طارونه" با ۲۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات تبصره ۱۶ و بنیاد برکت و مانژ سوارکاری تک سوار در روستای چهارروستایی با سه میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات دهیاری این روستا از دیگر طرح‌های افتتاحی دهه فجر در روستاهای بخش بندرریگ است.

وی ادامه داد: به برکت نهضت امام راحل (ره)، دستاوردها و خدمات زیادی به دورترین نقاط کشور از جمله روستاهای این بخش ارایه شده است که باید به نحو شایسته اطلاع رسانی شود.

صفری گفت: انقلاب اسلامی به عنوان طلیعه‌دار و پرچم‌دار جهان اسلام روز به روز بر اقتدار و عظمتش افزوده می شود.

وی افزود: در چهل و پنجمین سالروز انقلاب اسلامی برنامه و طرح های مهمی در این شهرستان به مرحله اجرا درآمد که نقش موثری در شتاب بخشی به عمران و آبادی و رونق این منطقه بخصوص روستاها خواهد داشت.

فرماندار گناوه بیان کرد: در دهه مبارک فجر امسال ۳۰ هزار میلیاردریال طرح در حوزه های مختلف عمرانی و اقتصادی در این شهرستان افتتاح و اجرایی شده است.

بخشدار بندرریگ اظهار کرد: دولت سیزدهم توجه و اهتمام وافری به توزیع متوازن ثروت و خدمات به دورترین نقاط کشور منجمله روستاهای این بخش دارد.

ضرغام محمدی افزود: این بخش در دهه مبارک فجر امسال به لحاظ سرمایه گذاری روند رو به رشدی نسبت به هفته دولت امسال و دهه فجر پارسال داشته است.

وی بیان کرد: در دهه فجر امسال ۱۰۰ برنامه متنوع اجرا شد که از این مجموع ۳۰ برنامه عمرانی و اقتصادی بوده است.

بخشدار بندرریگ گفت: ۱۴۰ هزار مترمربع آسفالت در سطح این بخش انجام و ۱۵۰ هزار مترمربع دیگر در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام/

نظرات

پربازدید ترین اخبار