|

واکنش شورای پایاپی درخصوص قطع برق شهرک صنعتی دزفول

واکنش شورای پایاپی درخصوص قطع برق شهرک صنعتی دزفول

شورای پایایی صنعت برق استان خوزستان درخصوص قطع برق واحدهای صنعتی شهرک صنعتی شماره چهار دزفول توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش مملکت ما ، شورای پایایی صنعت برق خوزستان سه شنبه شب با ارائه جوابیه‌ای درخصوص خبر قطع برق بی‌برنامه شهرک صنعتی شماره چهار دزفول اعلام کرد: با تلاش شبانه روزی خادمان مردم در صنعت برق استان خوزستان، هیچ گونه قطعی و خاموشی برنامه ریزی شده‌ای در هیچ سطحی از شبکه برق رخ نداده است.

در این جوابیه آمده است: در تاریخ مورد اشاره به دلیل افزایش بی رویه مصرف، بالا رفتن بار شبکه و پیشگیری از حوادث ناخواسته در شبکه برق، تصمیم به جابه جایی بار گرفته شد که این موضوع نیازمند بررسی فنی و مانور در شبکه بود و این مهم به طور استاندارد نیازمند مدت کمتر از ۲ ساعت زمان بود.

شورای پایایی صنعت برق خوزستان ضمن تشکر از صبر و همراهی مشترکان به ویژه در زمان رسیدگی به مشکلات فنی که در شبکه رخ می‌دهد و جزوی از ویژگی‌های شبکه‌های برق است عنوان کرد: در حال حاضر برق منطقه مذکور کاملا پایدار است.

در این جوابیه از همه هموطنان و هم استانی‌ها درخواست شد با رعایت نکات مدیریت مصرف برق به ویژه استفاده بهینه از کولرهای گازی و استفاده نکردن از لوازم پرمصرف برقی در ساعات گرم روز، فرزندان خود در صنعت برق خوزستان را در تامین برق پایدار کمک کنند.

مدیر شرکت شهرک‌های صنعتی دزفول روز گذشته عنوان کرده بود: قطع برق بی‌برنامه در شهرک صنعتی شماره چهار دزفول به واحدهای صنعتی و زیرساخت‌های این شهرک خسارت زد.

در سخنان عباس لوریان عنوان شد به دلیل از مدار خارج شدن ترانس برق خط انتقال به شهرک صنعتی، برق این شهرک دچار مشکل نوسان و قطعی شد که قطع برق به مواد اولیه و دستگاه‌های واحدها و تاسیسات برقی شهرک از جمله شبکه روشنایی و تاسیسات آبرسانی خسارت وارد کرد.

انتهای پیام/

نظرات

پربازدید ترین اخبار