|

در سفر رییس جمهور، ۷۸۸۳هزار واحد مسکونی در استان زنجان افتتاح می‌شود

در سفر رییس جمهور، ۷۸۸۳هزار واحد مسکونی در استان زنجان افتتاح می‌شود

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: در سفر دوم رییس جمهور و هیئت دولت به استان، در مجموع هفت هزار و ۸۸۳ واحد مسکونی در قالب های مختلف به بهره برداری می رسد.

به گزارش مملکت ما ، اصغراسماعیلی گفت: همزمان با سفر رییس جمهور و هیئت دولت به استان زنجان، مجموعه واحدهای مسکونی قابل افتتاح و بهره برداری در سفر دوم ریاست جمهوری و هیئت دولت به استان زنجان هفت هزار و ۸۸۳ واحد مسکونی در قالب های مختلف می باشد.

وی به قالب واحدهای مسکونی قابل افتتاح در استان زنجان اشاره کرد و بیان داشت: در این راستا یک هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در قالب اراضی ۹۹ ساله به متقاضیان واگذار می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: در بخش خودمالکی و بخش خصوصی هم یک هزار و ۲۱۳ واحد مسکونی به مرحله بهره برداری می رسد.

اسماعیلی با بیان اینکه در بخش نوسازی در بافت فرسوده و بازآفرینی شهری ۷۷۰ واحد مسکونی افتتاح می شود، تاکید کرد: در بخش روستایی نیز چهار هزار واحد مسکونی به بهره برداری می رسد.

وی به اجرای طرح قانون جوانی جمعیت در استان زنجان اشاره کرد و بیان داشت: در این طرح برای ۷۰۰ متقاضی، زمین رایگان به مشمولان قانون جوانی جمعیت در زنجان واگذار می‌شود.

انتهای پیام/

نظرات

پربازدید ترین اخبار