|

افتتاح ۷ پروژه راهداری در گناوه به مناسبت دهه فجر

افتتاح ۷ پروژه راهداری در گناوه به مناسبت دهه فجر

رییس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گناوه گفت: همزمان با دهه فجر هفت پروژه راهداری گناوه با اعتباری بالغ بر ۳۵۵ میلیارد تومان افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز شد.

به گزارش مملکت ما ، سید ابوالحسن علوی بعد از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: احداث پل بزرگ گشویی یکی از خواسته‌های دیرینه مردم بندر گناوه بود که با توجه به نقش بسزای آن در پدافند غیرعامل و تسهیل ترددها، به همت دولت سیزدهم اجرایی شد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گناوه افزود: این پروژه با اعتبار اولیه ۳۲۰ میلیارد تومان و با دوره پیمان ۲۴ ماهه با حضور معاون عمرانی استاندار، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و فرماندار گناوه کلنگ زنی شد.

علوی ادامه داد: عملیات اجرایی روکش آسفالت پلیس راه تا میدان بسیج با اعتبار ۱۶ میلیارد تومان، بهسازی راه دسترسی به بیمارستان امیرالمومنین با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان، بهسازی محور فرعی بندر ریگ به کوهک با اعتبار سه میلیارد تومان از پروژه‌های شاخص دهه فجر این شهرستان است.

وی خاطرنشان کرد: روکش آسفالت میدان بسیج به سیدرضا گناوه با اعتبار ۴.۵ میلیارد تومان نیز در دهه مبارک فجر امسال افتتاح شد.

انتهای پیام/

نظرات

پربازدید ترین اخبار