|

هزینه اجاره ورزشگاه آزادی برای هر بازی، ۱.۳ میلیارد تومان!

هزینه اجاره ورزشگاه آزادی برای هر بازی، ۱.۳ میلیارد تومان!

سرپرست شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی توضیحاتی در مورد شرایط ورزشگاه آزادی ارائه کرد.

به گزارش مملکت ما ، مهیار عسگریان سرپرست شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی در مورد اینکه مگر استقلال و پرسپولیس ورزشگاه آزادی را اجاره نمی‌کنند، گفت: بگویید دوستان یک برگه اجاره داشته باشند!

سرپرست شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی در مورد مبلغ اجاره ورزشگاه توضیح داد: این بحث کارشناسی می‌شود در سال‌های گذشته اجاره ورزشگاه را مطابق استفاده از کاسه استادیوم به علاوه تبلیغات در نظر گرفته بودند. با مدیران وقت استقلال یعنی فتح‌الله‌زاده و درویش جلسه‌ای گذاشتم که آن‌ها اعتراض کردند اعتراض‌شان هم پذیرفته شد. گفتند از محل تبلیغات دور زمین چیزی به ما نمی‌رسد که چنین کاری انجام می‌دهید در آن زمان اجاره ورزشگاه یک میلیارد و ۲۹۰ میلیون تومان بود. حدود ۳۰۰ میلیون تومان برای کاسه ورزشگاه و الباقی در مورد تبلیغات بود.

عسگریان در مورد اینکه آیا غیبت تماشاگران هزینه اجاره ورزشگاه آزادی را کم می‌کند، عنوان کرد: پس از اعتراض دوستان جلسه‌ای در وزارت ورزش برگزار کردیم که گفتند تبلیغات محیطی به ما ارتباطی ندارد. به همین دلیل خواستند هزینه‌های کاسه را به باشگاه‌ها اعلام کرده و بدهی‌های قبلی را نیز اصلاح کنیم. حرف‌شان منطقی بود. طبق قانون فیفا و AFC تبلیغات دور زمین ربطی به اجاره‌دهنده ورزشگاه ندارد برای سال‌های قبل و سال جدید بار دیگر کارشناسی کردیم فقط استفاده از کاسه و برگزاری بازی بدون تماشاگر یا با تماشاگر هزینه اجاره ورزشگاه اکنون فکر می‌کنم ۵۲۰ میلیون تومان باشد. برای سال‌های گذشته که طبق کارشناسی قرارداد‌ها اصلاح شده فکر می‌کنم هزینه اجاره ورزشگاه ۳۷۰ میلیون تومان است. ما شرایط پرسپولیس و استقلال را درک می‌کنیم و این کمترین هزینه‌ای است که می‌توانیم از آن‌ها بگیریم.

انتهای پیام/

نظرات

پربازدید ترین اخبار