|

نمایشگاه فروش پاییزه با هدف تنظیم بازار در آستارا شروع شد

نمایشگاه فروش پاییزه با هدف تنظیم بازار در آستارا شروع شد

فرماندار شهرستان آستارا گفت: نمایشگاه فروش پاییزه با هدف تنظیم بازار و تعادل قیمت‌ها در آستانه بازگشایی مدارس برپا شد و به مدت هفت روز ادامه دارد.

به گزارش مملکت ما، محمدرضا شهاب زاده روز شنبه در حاشیه افتتاح نمایشگاه پاییزه آستارا در گفت و گو با خبرنگاران اظهارکرد: عرضه مستقیم کالا توسط تولیدکنندگان در فضاهای رقابتی به منظور افزایش تنوع، انتخاب و خرید مردم و ایجاد دسترسی بهتر به کالاهای مورد نیاز از دیگر اهداف برپایی این نمایشگاه است.

وی افزود: کالاهای عرضه شده در نمایشگاه شامل پوشاک، کیف و کفش، لوازم التحریر، مواد غذایی و بهداشتی و نیز اقلام تنظیم بازار شامل؛ قند و شکر و برنج است.

فرماندار شهرستان آستارا ادامه داد: بازرسان این سازمان به منظور نظارت و بازرسی از ساعات اولیه این نمایشگاه مستقر خواهند بود تا با تخلفات برخورد کنند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت در ادامه اظهارکرد: بازرسی‌های مشترک اتاق اصناف و تعزیرات حکومتی استان زنجان از واحدهای صنفی عرضه‌کننده پوشاک، کیف، کفش و نوشت‌افزار در آستانه بازگشایی مدارس آغاز شده است.

محسن آهنی با بیان اینکه در صورت مشاهده با تخلفات صنفی برخورد لازم از سوی بازرسان انجام می‌شود، بیان کرد: شهروندان در صورت مشاهد هرگونه تخلف می‌توانند به‌صورت شبانه‌روزی با شماره تلفن‌ ۱۲۴ تماس بگیرند یا با سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۲۴ شکایت‌ها و گزارش‌های خود را اعلام کنند.

وی با اشاره به بازگشایی مدارس و افزایش تقاضا برای خرید اقلام مورد نیاز دانش‌آموزان، گفت: طرح نظارتی ویژه سال‌ تحصیلی و بازگشایی مدارس همزمان با سراسر کشور شروع شده است و در استان گیلان و شهرستان آستارا نیز از دهم تا پایان شهریور و اواسط مهر این طرح ادامه خواهد داشت.

آهنی ادامه داد: شهروندان آستارایی می‌توانند برای بازدید از این نمایشگاه به محل نمایشگاه واقع در سالن ولایت مجموعه ورزشی وحدت مراجعه کنند.

وی تصریح کرد: نمایشگاه پاییزه جهت دسترسی آسان خانواده‌ها به لوازم التحریر و ملزومات مدرسه برگزار شده و تا سوم مهر ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

نظرات

پربازدید ترین اخبار