|

رونمایی از نسل جدید بی‌ام‌و X۳

رونمایی از نسل جدید بی‌ام‌و X3

نسل جدید X3 ، پرفروش ترین شاسی بلند ب ام و رونمایی شد.

به گزارش مملکت ما، دامنه ریدیزاین (‌باز طراحی ) محصولات ب ام و سرانجام به X3 رسید.

کراس اور سایز متوسط ایکس ۳ پرفروشترین بلندقامت خانواده ب ام و محسوب میشود که در نسل جدیدش با دو تریم (پایه ) X3 30 xDrive و ( فول آپشن ) X3 M50 xDrive و پیشرانه‌های هیبریدی روانه بازار‌ خواهد شد.

ب ام و X3 30 xDrive از یک موتور ۴ سیلندر ۲.۰ لیتری با سیستم هیبریدی ملایم ۴۸ ولتی استفاده می کند که ۲۵۵ اسب بخار قدرت و ۲۹۵ پوند فوت گشتاور تولید می کند و در مدت زمان ۶.۰ ثانیه به سرعت ۶۰ مایل و به حداکثر سرعت ۱۳۰ مایل در ساعت می رسد.

 و اما مدل X3 M50 xDrive از یک موتور ۶ سیلندر توربوشارژ برقی با توان ۳۹۳ اسب بخار قدرت و ۴۲۸ پوند فوت گشتاور سود میبرد که این کراس اوور را در ۴.۴ ثانیه به سرعت ۶۰ مایل در ساعت می رساند.

 هر دو پیشرانه به روز شده در زیر یک پیکرهِ از نو طراحی شده بیرونی کاملاً جدید پنهان شده اند که نسبت به مدل قبلی خود بزرگتر است در حالی که دارای همان فاصله بین دو محور ۱۱۲.۸ اینچی است. اینچ عرض و ۶۵.۴ اینچ ارتفاع دارد.

 طراحی جدید X3 بر اساس معماری جدید و زبان نو طراحی این برند شکل گرفته پس کاملا طبیعی است که عجیب، دیرهضم و البته خاص پسند ( بویژه در نمای جلو ) باشد.

جلوپنجره‌ای پروتز شده با مجموعه ای از استریپ‌های عمودی و مورب و گرافیک مدرن در چراغ‌های جلوی به‌عنوان چراغ‌های روز روشن، راهنماهای جانبی و چراغهای عقب در کنار نمای جانبی ساده اما عضلانی، خط شانه ای بلند و دماغه ای کشیده به نسخه ۲۰۲۵ ایکس سه تناسبات کلی جذابی بخشیده است.

در نسخه پایه، لوله های اگزوز به سختی قابل رویت است، رینگ های آلیاژی نوزده اینچی به صورت استاندارد در X3 30 با گزینه های ۲۰ و ۲۱ اینچی قابل سفارش است.

در مدل X3 M50  رینگهای ۲۰ اینچی، جلوپنجره‌های کُلیَوی شکل M با نوارهای افقی، ترمزهای M Sport و لوله‌های اگزوز چهارگانه بنظر بسیار جذاب است، ضمن اینکه از ویژگی‌های عملکردی این خودرو می‌توان به تعلیق تطبیقی ​​M Sport، اسپرت متغیر ، فرمان اسپرت اشاره کرد.

 و به داخل خودرو میرسیم ، X۳ دارای صفحه نمایش خمیده BMW و سیستم اطلاعات سرگرمی iDrive 9 است که این خودروساز برای اولین بار در BMW X1 2024 ارائه کرده است. فضای بار ۳۱.۵ فوت مکعب است که با تا شدن صندلی‌های عقب، X3 می‌تواند تا ۴۸۵۰ پوند یدک بکشد.

صندلی‌های اسپرت و فرمان دی کات نیز در کراس اوور جدید به‌صورت استاندارد در دسترس هستند، در حالی که ترکیبی از M Veganza/Alcantara نیز به صورت اپشنال قابل سفارش است.

 همچنین این مدل ۱۰ رنگ بدنه برای M5 xDrive، یک رنگ سالید و ۹ رنگ متالیک، و ۱۱ رنگ متالیک برای X3 30 xDrive ارائه خواهد کرد، از جمله رنگ جدیدی به نام Dune Grey متالیک مشتریان همچنین بیش از ۱۵ رنگ بی‌ام‌و Individual در دسترس خواهند داشت.

  و در نهایت به قیمت میرسیم که برای X3 30 xDrive مدل ۲۰۲۵ از ۵۰۶۷۵ دلار شروع می شود که شامل هزینه ۱۱۷۵ دلاری برای X3 M50 xDrive می شود که به ترتیب از ۷۸۰ دلار و ۲۳۸۰ دلار بیشتر از مدل قبلی خود در سال ۲۰۲۴ است.

انتهای پیام/

نظرات

پربازدید ترین اخبار