|

رونمایی از جدیدترین محصول لوکس بنتلی

رونمایی از جدیدترین محصول لوکس بنتلی

برند لوکس ساز بنتلی از نسخه جدید فلاینگ اسپور جدید رونمایی کرد.

به گزارش مملکت ما،  در پس استایلی شیک، عضلانی با تناسباتی پخته و جذاب یک موتور V-8 هیبریدی ۷۷۱ اسب بخاری قرار گرفته که در مدت ۳.۳ ثانیه به سرعت ۶۰ مایل در ساعت می رسد.

به عبارت ساده‌تر دیگر باید با پیشرانه های W-12 بنتلی خداحافظی کرد. این تحول یا بهتر بگوییم تغییر مهم فنی برای اولین بار در Continental GT Speed ​​2025  اتفاق افتاده و اکنون آن را در زیر کاپوت Flying Spur 2025 خواهید یافت.

محصول لوکس Flying Spur  قدرتمندترین نسخه سدانی است که بنتلی تا به امروز مهندسی و ساخته است.

این نسخه هیبریدی با پیشرانه ۴ لیتری V-8 توئین توربوی جدید خود ۷۷۱ اسب بخار قدرت و ۷۳۸ پوند فوت گشتاور تولید می کند که بر اساس اطلاعات منتشره از موتور W-12 قبلی بهتر عمل می کند.

بر همین اساس این مدل نسبت به نسخه قبلی خود ۱۹ درصد افزایش قدرت و ۱۱ درصد افزایش گشتاور  داشته است.

اما در کنار قلب تپنده V-8،  برای این مدل یک پک باتری ۲۵.۹ کیلووات ساعتی در نظر گرفته شده که به تنهایی ۱۸۷ اسب بخار قدرت و ۳۳۲ پوند فوت تولید می کند.

با توجه به این تغییرات Flying Spur 47 امکان پیمایش مسافتی ۴۷ مایلی را با استفاده از پیشرانه الکتریکی (در چرخه اتحادیه اروپا) با سرعت حداکثر ۸۷ مایل در ساعت دارد.

برای پی بردن به تفاوت‌های ظاهری بین نسخه ۲۰۲۵ فلایینگ اسپور و نسخه قبلی‌اش، باید موشکافانه این سدان زیبا را نظاره کرد، چراغ‌های گرد بعنوان بخشی از هویت نمادین بنتلی همچنان باقی مانده، اما طراحی مجموعه گریل و سپر با پترن و تکسچر منحصر بفردش چهره ای تهاجمی به آن بخشیده است.

فضای کابین خودرو به لطف پلتفرم الکتریکی به روز شده بنتلی، شاهد ارتقاء فناوری چشمگیری بوده است.

سیستم صوتی با ۱۰ اسپیکر و ۶۵۰ وات به صورت استاندارد بر روی خودرو ارائه میشود اما خریداران می توانند از سیستم فوق حرفه ای Bang & Olufsen با ۱۶ بلندگو با قدرت ۱۵۰۰ وات یا سیستم ۲۲۰۰ وات و ۱۹ بلندگو سفارش و استفاده نمایند.

شیشه های چند لایه جلو و شیشه های جانبی نیز Flying Spur 2025 را ۹ دسی بل ساکت تر از نسخه قبلی خود ساخته است

انتهای پیام/

نظرات

پربازدید ترین اخبار